ימ”ר מרכז – פענוח נוסף של רצח במגזר הערבי

ניתן לפרסם: ימ”ר מרכז רושמת פענוח נוסף של רצח במגזר הערבי, עם הגשת הצהרת תובע הבוקר נגד תושב לוד בתום חקירה מואצת, בחשד למעורבות ברצח ארפפן אלוואווח בעיר לפני כחודש וחצי

היחידה המרכזית במחוז מרכז ניהלה בחודש וחצי האחרונים חקירה מואצת, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית וחסרת הפשרות של מחוז מרכז נגד מחוללי פשיעה, בסיומה פענחה את הרצח של תושב לוד – ארפפן אלוואווח, שנורה למוות ברכבו, עפ”י החשד על רקע סכסוך בין משפחות בעיר.

ראשיתה של החקירה בתאריך 26.08.2022, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר ירי סמוך לשעה 13:00 במרכז העיר לוד, כאשר עפ”י גורמי רפואה במקום אותר הקורבן ברכבו – תושב העיר בן 56 ובתום ניסיונות החייאה נקבע מותו.

בתוך כך, חוקרי הימ”ר יחד עם שוטרי תחנת לוד וחוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז מרכז, אספו ממצאים בזירת הרצח וסביבתה, לצד סריקות והפעלת אמצעים שונים שהובילו לאיתור והתחקות אחר תנועת כלי רכב הנושאים לוחיות רישוי מזויפות, שעפ”י החשד קשורים לרצח, כאשר אחד מהם נמצא שרוף בסמיכות למועד ומקום הרצח .

עם התקדמות החקירה, עצרו בלשי הימ”ר תוך 3 ימים מספר חשודים תושבי לוד, בחשד למעורבות בפעילות פלילית הקשורה לאירוע הרצח, לרבות חשד לשיבוש והשמדת ראיות, ובהתאם לצורכי החקירה בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו מעת לעת של החשוד המרכזי – תושב רמלה כבן 30 למשך 47 ימים.

כאמור, בהתאם לממצאי החקירה והראיות המחזקות את מעורבותו של החשוד המרכזי בתכנון הרצח, לרבות מעקב אחר הקורבן במקום מגוריו ועבודתו החל משעות הבוקר המקודמות בעיר ועובר לשעת האירוע ביום הרצח, גובשה התשתית להגשת הצהרת תובע נגד החשוד – אימן מוסראתי.

מדובר בפענוח נוסף במגזר הערבי בערים המעורבות, במסגרתו הפעילה היחידה את כלל האמצעים והיחידות על מנת למצת את הדין עם החשוד והיום הוגשה הצהרת תובע לבית המשפט השלום בראשל”צ ובימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז מרכז להגיש נגדו כתב אישום חמור ובקשה להמשך מעצר עד תום ההליכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן