news08.net/ads.txt

יניב מרקוביץ’ סייר ברחובות החדשה, ביחד עם נציגי השכונה: “בשביל לשנות צריך לצאת מהמשרד”

בעיריית רחובות כנראה הבינו כי הנוסחה הנכונה לטפל בפניות התושבים היא פשוטה: לתת לו מענה ויחס – או אז התושבים מרוצים ונהנים משותפות אמיתית עם ההנהגה – דבר התורם רבות הן לתושבים ובוודאי שלנבחרי הציבור.

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ ערך סיור מקצועי עם תושבים משכונת “רחובות החדשה”, המעוניינים לשפר את איכות חייהם בשכונה. לדברי מרקוביץ’, “למדתי מקרוב על חלק מהאתגרים שעומדים פני השכונה, על אותם דברים שמפריעים לתושבים בשגרת החיים, ונתחיל לטפל בנושאים שהועלו לסדר היום”.

מרקוביץ’ שהחל רק לפני שלושה חודשים את תפקידו כסגן ראש העיר, וכמחזיק תיק חזות העיר, מקלב פניות רבות מגל הוועדים בשכונות בעיר. “אני מודה לנציגויות השכונות בעיר על הפניות הרבות”, ציין ברשומה שהעלה הערב (ראשון) לפייסבוק. “למרות שכולנו יודעים ששינוי לא יבוא בתוך רגע – כולנו גם יודעים שביחד הכל אפשרי וששינוי מגיע מריצה למרחקים ארוכים”.

יש לכם רעיון, הערה או הארה שיכולה לתרום לשיפור חזות העיר? בלשכת הסגן מעוניינים לשמוע בטל’ 08-9392217.

מבצע אתרי תדמית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן