news08.net/ads.txt

יצירה מקומית בגדרה

תושבת גדרה, קארין בוארון תייצג את המושבה בתחרות הכתיבה הארצית ‘מילה במקום’ של שנת 2022

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל: “מברך על העבודה והיצירתיות של כולכם”

מדובר בתחרות ארצית של כתיבת שיר או סיפור קצר, על ידי יוצרים מקומיים, כאשר הזוכה יתקדם לגמר בתחרות ארצית. הנושא השנה היה “בין מים למים”.
הזוכה במקום הראשון, קארין בוארון עם השיר “מים.” בזכות הניצחון, קארין תייצג את גדרה בשלב הארצי של התחרות, בו תתמודד מול שבעים כותבים משבעים רשויות מקומיות שונות בישראל. במסגרת הזכייה של קארין הוענקו לה תלושים על סך 300 ₪ לסטימצקי, שתוכל להיעזר בהם לחיזוק הכתיבה.

במקום השני נמצא אסף אלדר עם השיר “קנקן מים על השולחן”, וזכה גם כן בשובר מסטימצקי, על סך 200 ש”ח. במקום השלישי נמצאת רונית גרינברג נחום, עם הסיפור “חופשה” וזכתה בסט ספרי איכות.

רשת המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “תודה לצוות השיפוט שליווה את תהליך בחירת היצירות, ענת קוך-מנהלת אגף החינוך, דורית ברעם-מנהלת מועדון קריאה בגדרה ועמית מאוטנר-משורר ומורה לתיאטרון. אני מברך על העבודה והיצירתיות של הזוכים, תושבי המועצה, מאחלים להם בהצלחה בהמשך ומודים על כל העוסקים בתחרות המיוחדת הזו .

קרדיט צילום: מועצה איזורית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן