news08.net/ads.txt

“יראו בצורה הטובה ביותר את העוול שנעשה”: חברי מועצת קרית גת יציגו את מצב הגירעון בפני הממשלה החדשה

לאחר שהושבעה בכנסת, ממשלת בנט-לפיד משלימה הבוקר (שני) את חלקו הרשמי של העברת השלטון. ראשי המפלגות עושים את דרכם לבית הנשיא ובשעה הקרובה תצטלם התמונה המסורתית יחד עם הנשיא ראובן ריבלין. בד בבד חבר המועצה, יקיר שינדלר נושא עיניים לשרת הפנים החדשה, איילת שקד ולהציג בפניה את מצב הגרעון בקרית גת: “התנהלות שלתפיסתי אינה תקינה בעיר”.
“כתושבי קרית גת העיניים של כולנו נשואות לחברתי איילת שקד”, הודיע שינדלר. “אחרי שנים בהם משרד הפנים נמצא אצל אריה דרעי, בכוונתי לפנות עוד השבוע לשרת הפנים החדשה איילת שקד, להציג לה את מצב הגרעון בקרית גת, את המידע הרב שצברתי בדבר התנהלות שלתפיסתי אינה תקינה בעיר, את האפליה בתקצוב, בשירותים, במבנים הציבוריים בניקיון וביעודי השכונות בין המגזרים השונים בעיר, ואת שיטת התמחור המקפחת בארנונה, אני לא מתבייש ולא מתחבא, בכוונתי להפעיל את כל קשריי במסדרנות השלטון במטרה להגיע לכך שבמשרד הפנים יראו בצורה הטובה ביותר את העוול שנעשה לעיר קרית גת בשנים האחרונות ואת הפער שנוצר בינה לבין הערים השכנות על ידי ראש עיר שאיננו מתאים לגודל המשימה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן