ירושלים: אושרה תוכנית לבניית מגדל למגורים ברחוב דהומיי בקרית מנחם

התכנית כוללת הריסת מבנה מגורים בן 4 קומות עם 56 יח”ד והקמת מבנה מגורים חדש עם 185 יח”ד למגורים, ומרחב ציבורי לטובת הכלל.

עיריית ירושלים, באמצעות הוועדה המקומית לתכנון ובניה, המליצה להפקדה בוועדה המחוזית תוכנית בניה חדשה בירושלים.

התכנית ממוקמת ברחוב דהומיי 6 בשכונת קרית מנחם ומשתרעת על שטח של 2.2 דונם.

התכנית כוללת הריסת מבנה מגורים בן 4 קומות עם 56 יח”ד והקמת מבנה מגורים חדש עם 185 יח”ד למגורים, ומרחב ציבורי לטובת הכלל.

התכנית מציעה הקמת מבנה בן 37 קומות מעל הקרקע, 7 הקומות הראשונות יהיו קומות מסד וקומות תת קרקעיות, עבור חניה. בנוסף, התכנית מציעה 2 כיתות גן בגודל של 130 מ”ר כל אחד, עם חצר צמודה בגודל של 175 מ”ר כל אחד, והפרשה ציבורית בגודל 300 מ”ר עבור צרכי חברה.

מעיריית ירושלים נמסר: “מדובר בתכנית המציעה בניית מבנה המגדיל את היצע יח”ד באופן משמעותי בשכונה המיועדת להתחדשות עירונית, וזאת בשילוב מסחר ומוסדות ציבור לרווחת התושבים. ירושלים מתפתחת, מתחדשת ומתרחבת. למען תושביה, צעירייה וכאלה המעוניינים לעבור לעיר”.

מגישות התכנית הן “קבוצת יובלים השקעות בע”מ” ו”הבית ברמות מקבוצת בית ירושלמי בע”מ”, ועורך התכניות הינו אדריכל קרלוס פרוס ממשרד “קרלוס פרוס”.

אבישי מאירוביץ, סמנכ”ל שיווק, קבוצת בית ירושלמי

: “תנופת ההתחדשות בירושלים ממשיכה גם בימים אלה וקבוצת בית ירושלמי שמחה וגאה להיות כוח מוביל במגמה הזאת. אני מברך על קידום הפרויקטים בעיר גנים ובקרית מנחם, שיכללו שטחי ציבור ומסחר, לרווחת והנאת תושבי ירושלים”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

צילום: הדמיה: אדריכל קרלוס פרוס ממשרד "קרלוס פרוס"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן