ירושלים: נעצרו ארבעה סוחרי סמים באמצעות הטלגרם

סחר בסמים תוך שימוש ברשת החברתית “טלגרם”. שיטת פעולתם הייתה השארת הסם על ידי אחד החשודים במקום מסתור, איסופו והשארת סכום כסף במקומו על ידי חשוד אחר.
משטרה

בשבועות האחרונים ניהלה היחידה ללחימה בפשיעה (יל”פ) של מרחב ציון בירושלים חקירה סמויה כנגד עבירות סחר בסמים.

במהלך הפעילות נעצר נאשם (תל אביב, בשנות ה-20 לחייו), בחיפוש שערכו הבלשים ברכבו אותרו סמים מסוג קנאביס וחשיש במשקל כולל של למעלה מ-2 ק”ג ובתצורות שונות, הנאשם שנעצר, הועבר לחקירה ביחידה.

למחרת, בפעילות נוספת של הבלשים בשכונת רמות שבצפון העיר ירושלים הבחינו בנאשם (19, ירושלים) שעורר את חשדם לאחר שנטל שקית גדולה ממקום מסתור והחל בנסיעה, עד שנעצר. בחיפוש ברכבו אותרה שקית גדולה שהכילה סמים מסוג קנאביס וחשיש במשקל של למעלה מק”ג בתצורות שונות.

עוד באותו היום נעצר על ידי בלשי היל”פ נאשם נוסף (20, בית”ר עילית) ששוכר דירה בצפון ירושלים ובה איחסן וסיפק את הסמים לסוחרים אחרים. בחיפוש בדירתו אותרו סמים מסוכנים מסוגים שונים במשקל רב של למעלה מ-15 ק”ג, כמו כן בתצורות שונות וכן כרטיסי גירוד המזכים בהנחות לרכישת סמים.

מחומר החקירה עלה כי מדובר בשלושה נאשמים שביצעו את הסחר בסמים מבלי שהכירו זה את זה, תוך שימוש ברשת החברתית “טלגרם”. עוד עלה כי שיטת פעולתם הייתה השארת הסם על ידי אחד החשודים במקום מסתור, איסופו והשארת סכום כסף במקומו על ידי חשוד אחר.

מעצרים אלה מצטרפים למעצר נוסף של חשוד (21, גבעת זאב) שבמהלך חיפוש בדירתו אותרו עשרות גרמים של סמים מסוג קוקאין ודוסה וסכום כסף בסך עשרות אלפי ש”ח תוך שימוש בתיבות דואר שבבניין מגוריו וכן ברכיבה על גבי קטנוע, זאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מתאים.

מעצרם של כלל הנאשמים הוארך בבית המשפט מעת לעת ועם גיבוש התשתית הראייתית, היום הגישה יחידת תביעות של מחוז ירושלים, כתבי אישום כנגד שלושת הנאשמים בגין עבירות של החזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית, קשירת קשר לעשות פשע ו-יצוא, יבוא, מסחר והספקת סמים מסוכנים, כנגד הנאשם הרביעי הוגש כתב אישום באמצעות הפרקליטות.

משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד נגע הסמים, בדגש לסוחרי ומפיצי הסמים בניגוד לחוק.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/פלילי לחצו כאן

צילום: ארכיון דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן