ירושלים עוטפת את המילואימניקים

במסגרת ההטבות, תתאפשר הנפקת תעודת כבוד למשרתי המילואים, אשר תקנה מגוון הטבות בבתי עסק ירושלמיים, כולל הנחות במסעדות, בתי קפה, חנויות ועוד. כל אלה מפורטים באתר העירייה.

ירושלים למען חיילי המילואים: ממשיכים לעשות כבוד ולהעניק הטבות למען המילואימניקים בירושלים

עיריית ירושלים ממשיכה להוקיר את משרתי המילואים תושבי העיר. לאחרונה השיקה העירייה הטבות ייעודיות במסגרת מועדון ירושלמי עבור משרתי המילואים, במטרה להודות להם על התגיסותם למערכה ועל תרומתם העצומה לביטחון המדינה.

במסגרת ההטבות, תתאפשר הנפקת תעודת כבוד למשרתי המילואים, אשר תקנה מגוון הטבות בבתי עסק ירושלמיים, כולל הנחות במסעדות, בתי קפה, חנויות ועוד. כל אלה מפורטים באתר העירייה/ירושלמי.

ההטבות ניתנות למשרתי מילואים ששירתו 5 ימים לפחות מה-7.10 ובני משפחותיהם. ההטבות כוללות הנחות במגוון בתי עסק ירושלמיים וניתנות באדיבות בתי העסק המשתתפים במיזם ועיריית ירושלים, אשר התגייסו לטובת המילואימניקים הירושלמים.

כדי לקבל את תעודת הכבוד, יש למלא את הפרטים של משרת המילואים באתר מועדון ירושלמי. לאחר מילוי הפרטים, תישלח תעודת הכבוד בדוא”ל ובהודעת טקסט אל משרת המילואים. לקבלת ההטבה, יש להציג את התעודה בבית העסק.

הטבות אלו, הן הטבות נוספות הניתנות עבור המילואימניקים בעיר. בחודש שעבר, יצאה העירייה במיזם “ווארצ’ר לאפטר”, המעניק הטבה ללא עלות לחיילי המילואים במגוון בתי אוכל בעיר.

לפרטים נוספים ולהנפקת תעודת הכבוד, היכנסו לקישור באתר העירוני.

מעיריית ירושלים נמסר: “עיריית ירושלים ממשיכה להוקיר את משרתי המילואים תושבי העיר. ההטבות החדשות, שמעניקים מגוון בתי עסק ירושלמיים, הן דרך נוספת להודות לכם על התרומה, המסירות וההקרבה. לכם ולמשפחותיכם.
חוזקכם – חוסננו! בערבות ההדדית וברוח הירושלמית – ננצח!”

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ראשית: Pixbay | דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן