news08.net/ads.txt

בשבוע הבא: יריד התעסוקה לבני הנוער בחופש הגדול יוצא לדרך

יריד תעסוקה לנוער צילום עיריית רחובות (1)

החופש הגדול מעבר לפינה וכבל שנה, אגף החינוך והנוער באמצעות מחלקת הילדים והנוער מזמין את הנערים והנערות להשתתף ביריד תעסוקה

דיגיטלי* יריד התעסוקה יחל ביום ראשון הקרוב (12.6) בשעה 16:00 באמצעות אתר אינטרנט ייעודי בו יוכלו הנערות והנערים לחפש את העבודה המתאימה להם, להכיר את זכויות התעסוקה שלהם, טבלת השכר, טיפים למציאת עבודה ועוד. היריד יסתיים ביום חמישי, 16/6/2022 בחצות. 

כבכל שנה, לקראת החופש הגדול בני ובנות הנוער מחפשים עבודות בהן יוכלו לעבוד בתקופת חודשי הקיץ. בשבוע הבא (12-16.6) תקיים מחלקת הילדים והנוער את שבוע התעסוקה לבני ובנות הנוער ברחובות. במהלך השבוע יעמוד לרשות בני הנוער אתר אינטרנט ייעודי ובו הצעות עבודה מגוונות, בחברות שונות העוסקות בתחומים שונים, בניהם: אירועים, מזון, חברות הפקה, קייטנות, הדרכה ועוד. בני ובנות הנוער יכולים להגיש מועמדות עבור כל אחת מהמשרות בקלות ובלחיצת כפתור. מאחר וחלק מבני הנוער מצטרפים לראשונה למעגל העבודה, באתר הייעודי ניתן למצוא מידע נוסף בנושא זכויות תעסוקה בקרב בני נוער בישראל, טבלת שכר מעודכנת ורלוונטית בהתאם לגילאים וגם סרטון מיוחד עם טיפים למציאת עבודה.

יריד התעסוקה יפתח ביום ראשון הקרוב (12.6) בשעה 16:00 באמצעות האתר >> https://noar.fatall.co.il/

רחמים מלול, ראש העיר: “החופש הגדול הוא הזדמנות נפלאה של בני הנוער להתנסות בעבודה הראשונה שלהם, לקבל עליהם אחריות ולהיות עצמאים. אני שמח על היוזמה של מח’ הילדים והנוער ומאחל לכל תלמידי רחובות חופש נעים ובטוח”.

חבר המועצה מחזיק תיק נוער וצעירים, ד”ר אסף סטי אל-בר: “בני ובנות הנוער מלאי מוטיבציה להצטרף למעגל העבודה כחלק מתהליך ההתבגרות, ובמקביל הצורך בהם עצום בתקופה זו שלאחר הקורונה. עם ההצטרפות למעגל העבודה, חשוב מאוד להיות מודעים לזכויות שלכם ושלכן, כדאי להיכנס לאתר היריד, וחשוב מאוד גם לקרוא ולהכיר את המידע באתר. תודה גדולה לצוות מחלקת הילדים והנוער על העבודה החשובה והברוכה”.

זהר בלום, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: “כעת, כשהחופש הגדול בפתח אנחנו מזמינים את בני ובנות הנוער שלנו למצוא את העבודה המתאימה להם לתקופה הקרובה. מחלקת הילדים והנוער ריכזה עבורם את כל המידע שצריך לדעת באתר ייעודי ובנוסף גם הצעות ממעסיקים רלוונטיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן