news08.net/ads.txt

ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות מצטרפות למאבק הלאומי בקורונה

ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות מצטרפות למאבק הלאומי בקורונה, כאשר במסגרת הסכם משותף של מד”א עם ראשי איגודי ישיבות ההסדר והישיבות הגבוהות, מוקמים בימים אלה מתחמי בדיקות קורונה בישיבות הסדר וגבוהות בכל רחבי הארץ בתפעולם הישיר של תלמידי הישיבות.

במסמך עליו חתומים ראשי מד”א והאיגודים נמסר: “נדרשת עזרה רבה במאמץ הצלת חיים באמצעות הגעה למקסימום חיסונים לאוכלוסייה שנמצאת בסיכון, מהר ככל הניתן. מד”א פונה למוסדות ומבקשת את עזרתם בהשתלבות במבצע. כל מי שהוכשר כחובש אזרחי/צבאי יכול להצטרף לצוותי המחסנים, לאחר מעבר הכשרה קצרה במד”א”. עוד מצוין במסמך כי ההתנדבויות יפעלו במתכונת מותאמת לבני ישיבות ומדרשות, כאשר השיבוצים להתנדבות יתואמו מול נציגי האיגודים.

“אנחנו נמצאים כרגע במאבק לאומי נגד התפשטות נגיף הקורונה”, מדגיש רמ”ט איגוד ישיבות ההסדר אורי פינסקי. “תלמידי וחיילי איגוד ישיבות ההסדר אמונים על תרומה ציונית וערכית למדינה ותמיד מצויים בחזית. החזית הלאומית המרכזית נמצאת במאבק בנגיף הקורונה, ונראה לנו נכון וראוי להירתם למאמץ הלאומי. מאחל לכולנו בריאות איתנה ומזמין את כל הנזקק לכל למתחמים בישיבות על מנת לעבור את הבדיקה במהירות גבוהה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן