news08.net/ads.txt

הכסא הריק | ישיבת המועצה, הערב בגדרה: לאן נעלמו נציגי ה”גדרתים” ו”גשר”?

בשעה זו מתקיימת ישיבת מועצה בנושא תקציב גדרה 2019, ודווקא בנושא כה משמעותי ניכרת הייתה היעדרותם של נציגי הסיעות “הגדרתים” ו”גשר” – אותן סיעות שבפועל לא יצא להן שום דבר מהבחירות, – וזוהי עובדה.

עם זאת, אושר התקציב השוטף של המועצה לשנת 2019 פה אחד, על סך 165,820 אלש”ח (כולל הנחות והתקציב המותנה) ומהווה גידול של 10,723 אלש”ח לעומת תקציב 2018.

לדברי ראש המועצה, יואל גמליאל, “הנהלת המועצה דנה והכינה תקציב אחראי יחד עם גורמים מקצועיים וגזבר המועצה. צר לי שלא הגיעו כל חברי המועצה על מנת לדון יחד איתנו על התקציב לשנת 2019. אני רוצה להודות לחברי המועצה שהצביעו בעד התקציב. יחד, נמשיך לפעול באחריות, בנחישות ובשקיפות מוחלטת בכדי להמשיך ולהצעיד את גדרה קדימה. תוך כדי שיפור מתמיד וצמיחה משמעותית בכל תחומי החיים, כאשר אנו רואים ושמים את התושב תמיד במרכז מחשבתנו”.

עוד יצוין כי מועצת גדרה רואה באישור התקציב בשורה גדולה שכן דבר זה יסייע משמעותית בכדי להמשיך את התפתחות המושבה, והמשך פיתוח והשקעות משמעותיות בתחום החינוך והקהילה, התשתיות, התרבות ולרווחת והצלחת התושבים כולם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן