news08.net/ads.txt

ישיבת המועצה הערב: צרחות בין פנחס הומינר לליאור שוקרי, הקהילה האתיופית תחגוג את שבוע הסיגד ואפילו הרמת כוסית חגיגית

מועצת העיר רחובות מתכנסת הערב (רביעי) לישיבת מועצה מן המניין, בפעם ה-11 בבית התרבות, כאשר ההצגה הכי טובה בעיר התרחשה דווקא דקות ספורות לפני תחילתה, עם תקרית בה היו מעורבים מנהל אגף התנועה, השילוט והפיקוח, ליאור שוקרי וחבר המועצה פנחס הומינר שהתפרץ לעברו בצרחות. “היו ביניהם צרחות, עימות של ממש”, סיפרו הנוכחים, “לאחר כמה דקות זה נרגע ועד עכשיו אין לנו מושג על מה היה הוויכוח. העיקר שהיה קצת אקשן, כי אקשן זה הדבר האחרון שיש כאן, בישיבה”, נמסר לחדשות אפס שמונה. בנוסף יצוין כי שוקרי התנצל בפני הומינר על הדברים. את תגובותיהם של הומינר ושוקרי, לא ניתן היה להשיג.

על הפרק עמדו שלוש הצעות לסדר. על שתיים מהן דנו בישיבה: אירועי שבוע חג הסיגד של חבר המועצה שאול צגהון והקצאת חדר או אולם במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל לטובת מוזיאון להנצחת ווטרנים של חברת המועצה קארין ברגינסקי. הצעה נוספת, בנושא חיזוק הנושא הסביבתי והחשיבה הירוקה של חבר המועצה גיא צור, עברה לישיבה הבאה.

כזכור, צגהון, הגיש הצעה לסדר ובה ביקש לאשר את קיום חג הסיגד המסורתי של הקהילה האתיופית – ברחובות, במקום יום אחד, למשך שבוע ימים. לדבריו, “חג הסיגד נותן במה מרכזית לחיבור בין הציבור הרחב לקהילת יהודי אתיופיה. בעזרת החג יוכלו תושבי רחובות להכיר יותר את הקהילה ואת מנהגיה. לקידום וביצוע שבוע חג הסיגד ניעזר בחברה העירונית, ברשת חוויות, בבתי הספר, בתנועות הנוער ועוד. המטרה המרכזית היא לחשוף את הציבור הרחב לחג הסיגד ולשתף אותם במנהגי יהודי אתיופיה במספר אירועים בשבוע חג הסיגד”. ההצעה אושרה.

בהקשר להצעתה של ברגינסקי – הושב כי ממלא מקום ראש העיר, זהר בלום מקיים קשר רציף עם יו”ר הווטרנים כבר תקופה ארוכה, קרי הנושא כבר מטופל ואין צורך לדון בו עוד.

נושא הסביבה הירוקה עליה עמל סגן ראש העיר עו”ד יניב מרקוביץ’ בעשרת החודשים האחרונים, כמחזיק תיק חזות העיר, ממשיך לקבל במה מרכזית בישיבת המועצה. לאחר שמועצת העיר תאשר ארבעה פקחי איכות הסביבה לרישום דוחות – תוצג תוכנית העבודה לעיר ירוקה. כמו כן יאושרו הדוחות הכספיים של החברה העירונית לשנים 2017-2018, וכן הסכמי הקצאה בין עיריית רחובות לעמותה לילדים בסיכון ובין עיריית רחובות לבין עמותת משה מאיר לעד.

בסיום הישיבה, קיים ראש העיר רחמים מלול ללא חברי המועצה הנעדרים: יו”ר האופוזיציה מתן דיל, רונן אהרוני ואיטל בציר-אלשיך – טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן