news08.net/ads.txt

ישיבת מועצה ראשונה בגדרה. פייר? התאכזבתי | הטור של מיטל קדוש

מזה חמש שנים אני פוקדת את ישיבות המועצה באדיקות. חיכיתי מאוד לישיבת המועצה הראשונה, אפילו יש לאמר ציפיתי בהתרגשות לראות את חברי המועצה החדשים בפעולה, לקוות שהקדנציה הזאת תביא איתה קסם חדש, שיח חדש ותקווה חדשה לגדרה. פייר? התאכזבתי.

הגעתי מספר דקות לפני לצפות בקסם המתרחש והתאכזבתי לגלות שאר חברי המועצה לא נוהגים כמוני. חצי הגיעו באיחור, ואחרים לא טרחו להגיע כלל. כתושבת שלוקחת מאד ברצינות ישיבות מועצה שבהן מוכרע עתידה של גדרה, ציפיתי כי כך גם ינהגו חברי המועצה המכהנים.

מילה אחת על האדריכלות של השולחנות, משולש זאת צורה הנדסית שכנראה רק בגדרה עובדת לסידור שולחנות המועצה, ממליצה בחום לעבור לצורה הנדסית אחרת.

הישיבה נפתחה בשקט נטול קסם בניגוד לציפיותיי, אך מיד שבתי אחורה לקדנציה הקודמת כאשר היה נראה כי חבר המועצה פינטו הגיע כועס וזועף במיוחד לישיבת המועצה ולא עבר זמן רב עד אשר הטיח במנכ״ל המועצה את הקללות ביריון ושקרן. פינטו רצה להגיש הצעות לסדר שלא התקבלו על ידי מנכ״ל המועצה, שניהם טענו לאי חוקיות, האמת – יצאתי מבולבלת, האם חוקי או לא חוקי, עד לשעה זאת לא הצלחתי להבין, בטח אבין בהמשך, או אז אמרתי הנה זה מתחיל, שוב קללות שוב צעקות ולאן עוד נגיע?

אך באופן מפתיע, ראש המועצה, בניגוד לקדנציה הקודמת, החליט לא להגיב, או שאולי סובל מבעיות שמיעה, והישיבה המשיכה להתנהל בשקט מופתי, פרט למספר שאלות של חבר המועצה פינטו שנראה היה כי לא קרא את החומר הנלמד, הישיבה התנהלה על מי מנוחות ורוב ההצבעות עברו פה אחד.

היה נראה גם כי יש מעט חוסר סנכרון בין ראש המועצה לחברי סיעתו, כאשר מצד אחד ראש המועצה טוען כי יש כסף למועצה ואחר מפרסם כי המועצה בבעיה תקציבית. נו שוין, אולי זה בעיות סנכרון של הנעה ראשונית.
כאשר בגדרה אין עדיין קואליציה, הסיבות שמורות במערכת, השכיל ראש המועצה להביא לישיבת המועצה החלטות שיוכל להעביר בקלות.

מה יהיה בישיבת במועצה הבאה? כמה זמן יוכל ראש המועצה לתפקד ללא קואליציה? מי ירכיב את הקואליציה? התשובות לפטרונים כנראה. נתראה בישיבת המועצה הבאה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן