ישיבת מנהל משותפת לעיריית אופקים ורשת עמל

בישיבת ועד מנהל משותפת לעיריית אופקים ולרשת עמל אושר: שדרוגים והשקעות בסך 2.5 מיליון שקלים לטובת פרויקטים בבתי הספר התיכונים

בישיבת ועד מנהל משותפת לעיריית אופקים ולרשת עמל אושר: שדרוגים והשקעות בסך 2.5 מיליון שקלים לטובת פרויקטים בבתי הספר התיכונים באופקים אושרו ביום שני בישיבת ועד מנהל משותפת לעיריית אופקים ולרשת עמל. בישיבה החגיגית לסיכום שנת הלימודים תשפ”ג ולאישור תכניות והשקעות תקציביות לשנה”ל תשפ”ד, השתתפו ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, מנהלת אגף החינוך, רחל אוחנה, מנכ”לית קבוצת הרב תחומי עמל, קארן טל, חברות הנהלת רשת עמל, שירי אשד יהושע ומור טל, ומנהלי בתי הספר התיכונים באופקים.

במהלך הישיבה הוצגו בין היתר מודל הקמפוסים הייחודי הפועל באופקים, ההישגים המרשימים של בתי הספר התיכוניים בעיר, והתכניות החדשניות שהופעלו בהם. כמו כן, הוצגו ואושרו כאמור תכניות והשקעות של תקציבים בסך 2.5 מיליון שקלים בשדרוגים ובכיוונים חדשניים, כמו אגרוטק, בינה מלאכותית ולמידה ופיתוח תכנים הקשורים בחדר האמרסיבי.

שיתוף הפעולה המוצלח עם רשת עמל הוביל לראיה של מגמות עירוניות בהלימה לאקדמיה, המאפשרות קפיצת מדרגה ושבירה של תקרת הזכוכית עבור ילדי אופקים”, אמרה בתום הפגישה מנהלת אגף בחינוך בעיריית אופקים, רחל אוחנה. “מודל החינוך העירוני הפועל כיום בכיתות ה’-ו’ יפעל בשנה הבאה גם בכיתות ז’ בכלל התיכונים, ובכיתות ט’ ילמדו התלמידים במסלול אקדמי ויצברו נקודות זכות לתואר. אין לי ספק שאנחנו נמצאים במהלך מהפכה חינוכית משמעותית”. “אנו שותפים לתפיסת החזון של העיר כעיר חינוך, שרואה את הילדים על פני רצף החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי”, הוסיפה מנכ”לית קבוצת הרב תחומי עמל, קארן טל. “השותפות ארוכת השנים עם אופקים מהווה דגם לפואמה חינוכית שבה מייצרת חבירה של כל השותפים אופק רחב ביותר לחינוך איכותי ומיטבי ופורץ גבולות. שדרת מנהלי בתי הספר – שבדמותם הם מנהיגים חינוכיים חברתיים ויזמים – ושיתוף הפעולה חוצה הגבולות ביניהם, כמו גם היכולת לראות את כל העיר – כל אלה מאפשרים איגום משאבים, שיתוף של ידע ומתן הזדמנות אמיתית לילדים ולצוות ההוראה להיות בקדמה של החינוך”, חתמה טל. “המודל היישובי באופקים, ושאנחנו חלק בלתי נפרד ממנו בשיתוף עם מנהל המחוז, עוד יהווה דגם כלל עולמי”.

 

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן