news08.net/ads.txt

ישיבת מצפה יריחו פותחת שלוחה חדשה בשכונת קריית משה

ישיבה פנימייתית ארצית חדשה, בהשראת הרב שבתי סבתו שליט”א – ראש ישיבת נתיבות יוסף במצפה ירחו – תיפתח בשכונת קריית משה, בשנת הלימודים הקרובה, תש”פ, עם מתווה לימודי קודש בהיקף בשלושת תחומי היסוד: תנ”ך, משנה וגמרא. ראש השלוחה: הרב אסף כהן – בוגר הישיבה התיכונית והגבוהה, בעל ניסיון חינוכי בחינוך ובהוראה בדרכה של הישיבה.
 

“אין לך מקצוע חשוב יותר מאשר ללדת ילדים ולחנך אותם” – כך מגדל הרב סבתו את תלמידיו במשך שנים – “ללמוד על מנת ללמד”. הרב סבתו נוהג להסביר שכל אדם בא לעולם עם שליחות, וכשאתה מחנך את התלמיד, אתה מכין אותו לשליחות שלו. לפני כ-40 שנה לא היה המושג של לימוד בקיאות נפוץ ומוכר, אך כיום, השיטה נפוצה בכל הארץ, וכך גם הפעילות האדירה של בוגרי הישיבה במצפה יריחו מורגשת ברחבי הארץ, בגרעינים בהתיישבות, ובחינוך.

“זה ממש חלום שמתגשם” מספרים בישיבה. “כבר שנים אנחנו סופגים בישיבה את המוטו ‘ללמוד וללמד’ והנה זה קורה. השורשים שלנו זה שיטת הבקיאות שלמדנו בישיבה. הרעיון של הבקיאות הוא לתת לתלמיד קודם כל היקף של לימוד התורה. בתנ”ך, במשנה ובגמרא, כל זאת יחד עם יעדים גבוהים ומצוינות גם במקצועות החול. אנחנו באים מתוך תחושת שליחות. להעצים את העיר רחובות ואת שכונת קריית משה”.

הישיבה ברחובות תהיה ישיבה תיכונית תורנית בתנאי פנימייה מלאים. בגרות מלאה ברמה גבוהה, צוות חם ומסור, חיבור עמוק לקודש בליווי אישי, מתוך שליחות וחלוציות ארץ – ישראלית. הישיבה תיבנה במסלול צומח – בשנת הלימודים הקרובה (תש”פ) תיפתח כיתה ט’ שתהווה את המחזור הראשון.

השלוחה של ישיבת מצפה יריחו מצטרפת למוסדות הגרעין התורני ברחובות. מנכ”ל הגרעין התורני בשכונת קריית משה, בטוח שההצלחה של הישיבה במצפה יריחו תימשך גם בעיר רחובות: “אין לי ספק שהתורה התלמידים והפעילות הענפה שתתקיים בישיבה תביא ברכה גדולה ואור לכלל תושבי השכונה ורחובות בכלל. אנחנו רואים את הצורך מהשטח והביקוש הרב שיש למוסד הזה וכהמשך לכלל הגופים שכבר פועלים ומרימים את השכונה הישיבה תוסיף להצלחה ולפיתוח של השכונה” הוא מספר ולא שוכח להודות לראש העיר, רחמים מלול ולסגניו אמיתי כהן וזהר בלום, שדחפו את היוזמה להקמת הישיבה.

ביום שלישי הקרוב, י”ד אדר (19.2) בשעה 18:00 יתקיים ערב היכרות בישיבה. לפרטים נוספים: מזכירות השלוחה- 052-6756675, [email protected], הרב אסף כהן, ראש השלוחה – 052-6266490.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן