news08.net/ads.txt

ישי ריבו ריסק את פארק רמון בגון יבנה

מאות מתושבי גן יבנה לקחו חלק בהופעת ענק של ישי ריבו בפארק רונה רמון

המועצה המקומית גן יבנה ממשיכה להוביל את תחום התרבות והפנאי באיזור השפלה.

לאחר המעבר לקיום ההופעות בפארק ע”ש רונה רמון ביישוב בסדרה שנקראת “יוצאים לפארק” החלו להגיע לגן יבנה האמנים הגדולים בישראל ויחד עמם אלפים שנהנו מהופעות ענק תחת כיפת השמיים באווירה נהדרת.

השבוע התקיים מופע נוסף בסדרה של הזמר ישי ריבו  כשלמרות מזג האוויר הסוער שלווה באובך, רוחות וחום כבד כ-600 מתושבי גן יבנה הגיעו ונהנו מהופעת ענק נוספת. המופעים הבאים בסדרה כוללים את ברי סחרוף בתאריך 6.6.2023 ומופע של גידי גוב, דני סנדרסון וחברים בתאריך 14.6.2023.

מלבד ההופעות בפארק רונה רמון, יתקיים מופע של נופיקי באולם המתנ”ס, במוצ”ש 17.6 יתקיים מופע סטנדאפ של מתן פרץ (יליד גן יבנה) באולם המתנ”ס, מופע של קובי מימון בתאריך 24.6, בתאריך 5.7 תתקיים הפקה של פסטיפאן לילדים באולם המתנ”ס, בתאריך 6.7.2023 הדג נחש יופיעו בקאנטרי גן יבנה (מחיר מיוחד למנוי הקאנטרי, סטודנטים וחיילים).

ראש המועצה, דרור אהרון: “אנחנו נמצאים בתחילת יוני וכבר בעיצומה של עונת הופעות הקיץ הגדולות של גן יבנה. מחכה לנו קיץ עמוס באירועי תרבות מעולים בגן יבנה בהובלת מחזיק תיק התרבות, אילן רביבו, יחד עם מתנ”ס גן יבנה בהובלת רפי אברג’יל ומנהל היחידה לתרבות ואירועים אושרי טובי. בהמשך מחכה לנו גם עיר הנוער בתאריך 24.8 שיכלול הפתעה גדולה לבני הנוער שלנו וכמובן פסטיבל אתנחתא המסורתי שיסגור את הקיץ בסטייל”.

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: בן מזרחי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן