מי אמר שאין אלופים בעיר? תעשו הרבה כבוד ל”סינכרו אילת”

קבוצת אילת בשחייה אומנותית כיכבה בליגת החורף והביאה כבוד נוסף לעיר אילת עם שתי זכיות במקום השני, האחת באליפות ישראל שהתקיימה בחודש פברואר האחרון והשנייה באליפות מכבי שהתקיימה בחודש שעבר. השבוע, נפגשו חברי הקבוצה עם ראש העירייה אלי לנקרי שברך אותם על התוצאה ובעיקר על הדרך. 

חברי קבוצת אילת הנקראת “סינכרו אילת” מונה 16 בנות בגילאי 6-10 ובן יחיד בגיל 16.5, הגיעו השבוע ביחד עם המאמנת סבטלנה בלוחין וחבר מועצת העיר ד”ר אולג צרנומוריץ, ממקימי ומובילי עמותת “נושיט יד לילדי אילת” במסגרתה מתקיים החוג (העמותה מפעילה חוגים ב-8 ענפי ספורט בהם: התעמלות קרקע, אייקידו, אגרוף, קריקט ועוד). “העמותה שזוכה לתמיכת העירייה, מקדמת את הספורט באילת והחניכים מגיעים להישגים רבים בזכות הרצון והאופי של הילדים ובזכות מאמנים מקצועיים”. אמר אולג. ראש העירייה שיבח את הנבחרת על הדרך וההתמדה ואת המאמנת המובילה אותם למצוינות וציין את הפעולות העירוניות שהובילו את אילת להפוך לעיר ספורט בינלאומית המארחת אליפויות אירופה ועולם במגוון ענפים. “אתם גאווה לעיר, נמשיך להשקיע בכם, לחזק ולהעצים אתכם כדי להגדיל את הסיכויים שלכם להצלחה בתקווה גם באירופה ובעולם”. לצד הברכות, קיבלו חברי הקבוצה שי מראש העירייה – תיק ממותג אילת ומגבת חוף גדולה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן