יש חיים אחרי האח הגדול: חזי פורח מחוץ לווילה הכי שווה במדינה, מככב בהשקות וממתין לדוגמנית שלו, עדן סבן

באווירה טובה: חזי חיים, הכוכב שנולד כוכב, למרות שיצא מהבית הכי מצולם במדינה כבר בהדחה השלישית – והותיר מאות אלפי צופים (ואת הדוגמנית שלו עדן סבן) בהלם – עושה עכשיו בעיקר חיים.

ומה כוללים החיים החדשים של חזי, רחובותי מבטן ולידה, שמתגורר עדיין בעיר הגדולה? טוב ששאלתם!! הלו”ז הטרי והמאוד צפוף שלו כולל בעיקר פגישות מעולם הבידור. כך למשל, את השבוע מאז שסיים את ההרפתקה הוא בילה עם שי חי, מהעונה הקודמת, באירוע התנדבות לילדי עמותת “קו לחיים”.

חזי מפרגן לטל

חזי והשותפה לתכנית תהילה אסודרי התייצבו גם בליין המושקע של היחצ”ן והחבר הטוב, טל חרמון במועדון ה”סטורי” בתל אביב וזכו לכבוד ענק בחגיגה גדולה לכבודם. טוב נו, כשמדובר בטל חרמון.. השמיים הם הגבול.

אין ספק שגולת הכותרת של השבוע, מבחינת איש הנדל”ן האהוב עלינו, הוא המפגש עם לירן אלזסר, הלא הוא לירן חולצה אפורה. השניים נפגשו אי שם בירושלים, וחזי מיהר לזפזפ ברשת: “עכשיו רשמית אני מרגיש סלב – לירן חולצה אפורה ביקש תמונה”. עם זאת, נדמה לנו שדווקא ביום שישי האחרון הוא נהנה יותר מכל כאשר התייצב לשידור לייב עם סיון קליין ברדיו ירושלים, רגע לפני שבת. נו, שיהיה בכייף.

חזי ולירן

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן