news08.net/ads.txt

יש כדורסל ברחובות: מכבי רחובות הביסה את הפועל חיפה ב-28 הפרש

דקה ועשרים ושלוש שניות על השעון לסיום המשחק והכרוז המקומי קרא בקול גדול: “יש כדורסל ברחובות”. ובכן, הכרוז צודק: מכבי רחובות היא לא עוד קבוצה על הנייר – אלא זו שמכתיבה את הליגה והדרך מכאן, כך מסתמן, לפלייאוף העליון הוא עניין של זמן. אין ספק שקרדיט גדול למאמן יאור ולהנהלה המעניקה לו שקט מקצועי גם לאחר אותה מעידה והפסד שני מחזורים קודם. מכבי רחובות ציפתה למשחק צמרת בביתה כשאירחה את הפועל חיפה, אבל על המגרש זה היה משחק חד צדדי של רחובות שטיילה במגרש קציר עם משחק שיא של אליאב אוחנון שסיים את המשחק עם 20 נק’ ו-7 ריבאונדים.

זמן קצר לפני שהחל המשחק התקיים טקס הדלקת נרות חנוכה – במעמד סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל ויו”ר המועדון, רון וורטיצקי. התקווה של המקומיים הייתה שהנר הראשון יביא עימו אורות – ואכן כל היה. הקבוצה של אבנר יאור פתחה את המשחק עם ריצה של 6:2 אחרי ארבע דקות של משחק. האורחים נכנסו למשחק לאט ולאט והפכו את התוצאה, 15:12 עם נק’ מתחת לסל של רומרו. שלשה של גור פורת וסל מעונשין של רלפורד הישוו את התוצאה 17:17. מן הצד השני הפועל חיפה החטיאה פעם אחר פעם מחוץ לקשת ובסוף הרבע הראשון המקומיים הובילו ב3 נקודות, 21:18  ברבע ראשון מעולה של אליאב אוחנון.

כתב: שלום סיונוב | צילם: גלעד חזון

 

הרבע השני התחיל כשבפועל רק רחובות הייתה נוכחת על הפרקט. הקבוצה של אבנר יאור טסה אחרי ארבע דקות ראשונות ליתרון שיא 26:18 בעוד הפועל חיפה פשוט לא הצליחה למצוא את הסל. רחובות המשיכה בהגנה המעולה שלה ורלפורד עם עוד חטיפה העלה את רחובות ל-34:22 ופסק זמן בהול של שרון אברהמי. למרות זאת רחובות המשיכה לשלוט בצבע בעיקר בגלל אלונזו קולמן וסיימה את המחצית עם יתרון מבטיח 39:31

הרבע השלישי המשיך במעמד צד אחד. אליאב אוחנון במשחק השיא שלו המשיך להתעלל בשחקני הפועל חיפה והעלה את רחובות ליתרון 47:31. רומרו וריד הצליחו בקושי רב לקלוע נקודות וסיימו את הרבע השלישי 61:43. גור פורת המשיך לחגוג עם עוד שלשה ופסק זמן בהול של שרון אברהמי מנגד, שביקש רק דבר אחד: “שחקו על הכבוד שלכם”. במצב של 68:43  המשיכו שתי הקבוצות לשחק בהילוך ראשון ולבסוף רחובות רשמה ניצחון מעולה – בסיום: 88:60.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן