יש לכם חובות מול הבנק? סירוב לכרטיס אשראי? שימו לב לשירות החינמי הבא

הכירו את לוחמי הצדק שמסייעים לאנשים בחובות מול הבנקים | השרות ניתן ללא תשלום ובמימון קרן תובענות ייצוגיות של משרד המשפטים

יש לכם חובות לבנקים? שווה לכם לקרוא את הדברים הבאים:

הארגון החברתי ״דף חדש ללא חובות״ בהובלת עו״ד תומר רבינוביץ, השיקה לאחרונה מערכת חדשה ופשוטה ללא עלות, שנועדה לסייע לחייבים במיצוי זכויות מול המערכת הבנקאית.

עיקר הרעיון הוא שכל מי שלא מקבל מהבנק את מה שמגיע לו –

למשל: אפשרות לפתוח חשבון בנק, לבצע פעולות באינטרנט, שימוש בכרטיס אשראי וכו’ – יוכל לפנות ל-“דף חדש” והם יגישו בשמו תלונה לבנק וילחמו את מלחמתו.

במקביל, הארגון פועל מול בנק ישראל כדי לפעול לשינוי מדיניות בנושאים רוחביים של מיצוי זכויות לקוחות- בנקים. התכנית נמצאה ראויה ע״י משרד המשפטים ועל כן היא במימון קרן תובענות ייצוגיות של משרד המשפטים.

מנכ״ל דף חדש, עו״ד תומר רבינוביץ:

“מזה שנים שאנו פועלים בעיקשות ודבקות עבור אלפי חייבים שהמערכת הבנקאית מתנכלת להם ובשל חוסר ידע וסרבול הם נופלים בין הכיסאות. רבים מהם מסורבי חשבון בנק או אפשרות לפעולות בנק באינטרנט, דבר המנוגד להחלטת המפקח על הבנקים, ולכן יצרנו מערכת קלה וידידותית לתפעול ואנו נלחם עבורם ונדאג לאפשר להם לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם, ללא כל עלות. כל מה שנדרש מהם הוא להכנס למערכת שלנו ואנו נהיה המגן השומר והלוחם על זכויותיהם מול המערכת הבנקאית”/.

המערכת מספקת: מידע נגיש ומקיף על זכויותיכם, מוקד מידע וסיוע מול הבנק \ ייעוץ ראשוני חינם ללא הגעה פיזית, סיוע במיצוי זכויות במגוון תחומים, פתיחת חשבון, שירותים דיגיטליים ועוד והכי חשוב: ארגון דף חדש יוכלו לפנות בשמכם לבנק ולדרוש ממנו עבורכם את מימוש הזכויות.

לכניסה למערכת דף חדש לחצו כאן

◼️ לקבוצת שירותים לציבור – ביטוח לאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / בנקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן