news08.net/ads.txt

יש לכם שאלות בנושא חיסוני הקורונה לילדים? מעכשיו תוכלו לקבל תשובה מפרופ’ יורם בלשר | כל הפרטים

בשבוע האחרון, בעקבות החלטת משרד הבריאות, הצטרפה מדינת ישראל לארה”ב והחלה לחסן ילדים בגילאי 5-11 נגד נגיף הקורונה. כל קופות החולים בעיר החלו לבצע את החיסונים ובמוקד העירוני 106 נרשמה התעניינות מקיפה של ההורים בעיר בנושא החיסונים.

בעקבות ההתעניינות, עיריית רחובות ריכזה עבור התושבים את המידע על חיסוני הילדים בקופות החולים באתר העירייה. כעת עיריית רחובות מזמינה את ההורים לצפות בשידור מיוחד בנושא חיסוני ילדים עם אחד מרופאי הילדים המוכרים והאהובים עיר – פרופ’ יורם בלשר.

לפרופ’ בלשר ניסיון של למעלה מ-40 שנים ברפואת ילדים והוא יגיע ביום שני הקרוב (29.11) בשעה 11:30 לענות כל שאלות ההורים בנושא חיסוני הקורונה לילדים בגילאים 5-11. השידור יועבר בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות בלינק.

בשידור בלשר יסביר להורים על נגיף הקורונה וטכנולוגיית החיסון ויענה גם על שאלות פרטניות שיגיעו מההורים.

הורי רחובות מוזמנים לשאול את השאלות שלהם בפוסט הזה בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

הורים המעוניינים להעביר שאלות באופן פרטי ולא פומבי מוזמנים לשלוח לעיריית רחובות הודעת פרטית בפייסבוק ופרופ’ בלשר יתן להם מענה ביום שני הקרוב (29.11) בשעה 11:30.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן