news08.net/ads.txt

“יש לנו מטרה אחת: לשים את רחובות על המפה ולהרים את דגל ישראל גם באולימפיאדה הבאה”

נציגי נבחרת ההיאבקות ברחובות הגיעו לביקור מיוחד בלשכת ראש העיר

נציגי נבחרת ההיאבקות ברחובות – האחים משה ויעקב פטנה, אמיר רדזבוב ושון נדורזין – שהצליחו לקטוף הישגים בולטים באליפות אירופה ובאליפות העולם  – הגיעו לביקור מיוחד בלשכת ראש העיר רחמים מלול.

בשנה החולפת הגיעו המתאבקים במועדון ההיאבקות של רחובות להישגים חסרי תקדים בתחרויות שונות: יצחק פטנה זכה במקום השלישי באליפות עולם עד גיל 23 וגם באליפות אירופה עד גיל 20, אחיו אברה פטנה זכה במקום החמישי באליפות אירופה עד גיל 23, שון נדורזין זכה במקום החמישי באליפות אירופה עד גיל 20 ואמיר רדזבוב זכה במקום החמישי באליפות אירופה עד גיל 15.

ראש העיר זימן אותם למפגש המיוחד בכדי להודות להם על הכבוד שהביאו ושיבח אותם על ההישג ששם את רחובות גם בתחום הזה על המפה. “תודה רבה על התמיכה וההשקעה, יש לנו מטרה אחת: לשים את רחובות על המפה ולהרים את דגל ישראל גם באולימפיאדה הבאה!”, השיבו המתאבקים וגרמו להתרגשות גדולה בקרב הנוכחים – המאמן אריאל צימקינד, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק הספורט רועי שרעבי, מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, אייל פרנקל מנכ”ל החברה העירונית ומנהל אגף הספורט בחברה העירונית דורון שמחי.

את מועדון ההיאבקות העירוני מוביל במשך שנים אריאל צימקינד – מאמן היאבקות ואיש חינוך ותיק שאימן דורות רבים של מתאבקים. בשנים האחרונות, בעזרת משאבים רבים שהשקיעו העירייה והחברה העירונית, מועדון ההאבקות העירוני הצליח להגיע להישגים יוצאי דופן בתחרויות ארציות, אליפויות אירופה וגם באליפויות עולם.

ראש העיר רחמים מלול בירך את המאמן ואת המתאבקים במפגש: “ספורט מקדם ערכים של יושרה, מוטיבציה, מצוינות ומוביל אתכם להגיע להישגים פורצי דרך. אתם מביאים הרבה כבוד למדינה ולרחובות ואנחנו נמשיך ללוות אתכם לאורך כל הדרך”.

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי הוסיף: “בשנים האחרונות החלטנו להגדיל את ההשקעה והתמיכה במועדון ההאבקות בעיר ואנחנו גאים לראות אתכם עומדים באתגרים, זוכים ומהווים דוגמא ומופת לנערים אחרים בעיר. עלו והצליחו אנחנו איתכם”.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן