news08.net/ads.txt

יש פה מילואימניקים בעל/י עסק ברחובות?

המלחמה היא תקופה קשה במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים בשל השלכותיה, ובפרט לאור המצב הכלכלי כעת.

המלחמה היא תקופה קשה במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים בשל השלכותיה, ובפרט לאור המצב הכלכלי כעת.

במטרה לסייע לעסקים המקומיים בעיר בתקופה זו ובכלל, חברה המחלקה לרישוי וקידום עסקים לאגף התקשורת והשיווק, במטרה להעניק במה וחשיפה באמצעות הפלטפורמות העירוניות – פייסבוק, טלגרם ואינסטגרם- לעסקים מקומיים. כל זאת במטרה לעודד את התושבים.ות לרכוש מעסקים מקומיים. עד כה פורסמו בדרך זו כ50 עסקים מקומיים בעיר.

כעת, במסגרת זו מבקשת העירייה לפרסם עסקים מקומיים של מילואימניקים.ות או בני.ות זוג של מילואימניקים.ות – מתוך הבנה שתקופה זו הייתה קשה מאוד עבורם ומתוך רצון להוקיר אותם על התרומה למדינה, גם במחיר הפגיעה בפרנסתם.
במסגרת זו יוצאת המחלקה בקול קורא למי ששירתו במילואים החל מ7.10 בעלי עסקים בעיר, קטנים ובינוניים, נותני שירות ברחובות (לא כולל בעלי מקצועות חופשיים, רשתות ארציות, רשתות מזון, פארם ודלק), להצטרף למיזם שמטרתו היכרות עם בית העסק – “יש לנו עסק איתכם”- ולקבל פרסום באחת (או כמה) מהפלטפורמות של עיריית רחובות.

בעלי עסק, אשר מעוניינים להצטרף לפרסום, ללא עלות, מתבקשים להירשם ולמלא את כל הפרטים המבוקשים כאן

בעלי.ות עסק אשר מעוניינים להצטרף לפרסום, ללא עלות, ימלאו פרטים על העסק ומהותו, לספר בקצרה את סיפור העסק ואת הייחודיות שלו, וכמובן לצרף תמונה טובה וברורה של בעל/ת העסק בתוך העסק ותמונה משירות המילואים.

*העירייה אינה מתחייבת לפרסם את כל העסקים, והיא תפרסם את העסקים על פי שיקול דעתה וסדרי העדיפויות, במסגרת המדיה החברתית העירונית – פייסבוק, טלגרם ו/או אינסטגרם. רשאים להשתתף בעלי עסקים שיש להם רישיון עסק או שהנם פטורים מרישיון עסק בהתאם לחוק, וכן אין כל מניעה חוקית לפעילות העסק.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן