news08.net/ads.txt

יש פה עורכי דין? עירית קרית מלאכי פרסמה מכרז למתן שירותים משפטיים

בימים אלו פורסם מכרז למתן שירותים משפטיים לעיריית קרית מלאכי.

“עיריית קריית מלאכי (להלן: “הרשות המקומית” או “הרשות” או העירייה”) מזמינה בזאת קבלת הצעות למתן שירות משפטי שוטף על בסיס חודשי בכל הנושאים הקשורים לתיפקודה וניהולה של העירייה, על יחידותיה וועדותיה השונות, לרבות שירותי ליטיגציה בפני ערכאות שיפוטיות ומעין-שיפוטיות, בכל תחומי הפעילות של העירייה ובכל הערכאות לסוגיהן ולדרגותיהן, בין שהעירייה נתבעת ובין שהעירייה תובעת. לרבות ניהול וטיפול בתחומי נזיקין (למעט נזקי גוף), מקרקעין ונכסים, תכנון ובניה, יחסי עבודה ומשמעת, גבייה, מיסוי מוניציפאלי, מכרזים, הוצל”פ, מינהלי/חוקתי/ציבורי… “נכתב בפירוט המכרז.

העיריה ציינה כי נכון למועד פרסום המכרז מועסקים בעירייה יועץ משפטי, סגן יועץ משפטי ומנהלת משרד (עו”ד). בהתאם להערכת האגף המשפטי, נכון למועד פרסום המכרז, צרכיה של העירייה הינם שירות משפטי בהיקף ממוצע של 40 שעות חודשיות נכון למועד פרסום המכרז. עם זאת ובין היתר לאור התפתחותה של העיר קרית מלאכי, העיריה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהמציעים להעניק לה שירות בהיקף רחב יותר העולה על 40 שעות חודשיות בממוצע הכל בהתאם לדרישת העירייה ולקבלת אישור העירייה בכתב ומראש. בנוסף, לעירייה התקשרות עם משרד עו”ד חיצוני לטיפול בכל תחום הנזיקין שאינו מכוסה על ידי חברת הביטוח.

למכרז המלא לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן