news08.net/ads.txt

‘כאן 11’ יוצאים למסע בין עשר ערים, כולל רחובות, כדי לחוש את הדופק הפוליטי לקראת הבחירות

יפעת גליק יוצאת למסע מקומי בעשרה יישובים ברחבי הארץ כדי לחוש את “הדופק הפוליטי” ואת הלך הרוח הציבורי – מהערב ובעשרת הימים הקרובים תגיע מהדורת הערב של “כאן חדשות”- תאגיד השידור הישראלי – אל עשר ערים בישראל. בעמדות השידור יוצגו תוצאות סקרי בחירות מיוחדים שבוצעו בקרב תושבי העיר. ביום האחרון של הפרויקט יוצג סקר רחב היקף המסכם את ממצאי כלל הערים שנסקרו.

מבדיקה שעשתה חברת הסקרים “דיירקט פולס”, המבצעת את הסקרים בערים, עולה כי תוצאות ההצבעה בערים אלו בבחירות הקודמות היו דומות למגמות ההצבעה בכלל האוכלוסייה. בכל יום תגיע יפעת גליק, כתבת “כאן חדשות”, לעיר אחת ותראיין תושבים. במהדורת חדשות הערב תשודר כתבת מגזין המלווה אותם. בכתבה יוצגו נתוני ההצבעה של תושבי העיר בבחירות 2015, תוצאות הסקר המקומי שיזמנו לקראת בחירות 2019, וניתוח מגמות חדשות, אם יימצאו.

מטרת הפרויקט לשקף את השיח המתקיים בקרב מגוון רחב של בוחרים ברחבי ישראל, מצפון ועד דרום. כדי להביא את הלך הרוח המדויק נציג סקרים שמשתתפים בהם אלפי אזרחים ומפגשים ישירים של צוות “כאן חדשות” עם מגוון בוחרים בערים שנבחרו להשתתף בפרויקט. אל רחובות תגיע גליק ב-3.4.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן