news08.net/ads.txt

כבוד: אסף מידני, יליד רחובות, נבחר לחבר המועצה להשכלה גבוהה

פרופ’ אסף מידני, יליד רחובות וחבר קיבוץ גבעת ברנר, נבחר השבוע בטקס חגיגי בבית הנשיא לצד חברים וחברות נוספים במועצה להשכלה גבוהה ה-14. המל”ג הנה המוסד הממלכתי לענייני השכלה גבוהה בישראל והיא מתווה את מדיניות ההשכלה הגבוהה במדינה. 

המועצה להשכלה גבוהה הוקמה בחוק המועצה להשכלה גבוהה תשי”ח 1958 כרשות פיקוח ממלכתית. היא הגוף המפקח על הקמת האוניברסיטאות והמכללות האקדמיות החדשות, על הרחבת מוסדות להשכלה גבוהה קיימים ועל אישור תארים. המועצה מפקחת על הענקת תארים מדעיים, העברת כספים מהממשלה למוסדות והצעות לקידום חקירה מדעית בנושאים שונים. בין חברי המל”ג החדשים אשר קיבלו את המינוי מנשיא המדינה יצחק הרצוג, נבחר פרופ’ אסף מידני חבר קיבוץ גבעת ברנר ויליד רחובות. מידני, פרופסור מן המניין, עורך דין, מבכירי חוקרי המדיניות, הניהול והמשפט הציבורי בישראל, כיהן כדיקן בית הספר לממשל וחברה באקדמית תל אביב יפו וכנשיא האגודה הישראלית למדע המדינה. הוא בעל מוניטין בינלאומי אשר פרסומיו העוסקים בתחומי המדיניות הציבורית, המשפט והפוליטיקה זכו בפרסים ובמלגות. מידני כיהן כחוקר- אורח באוניברסיטאות בעולם כגון ברקלי בקליפורניה ואוקספורד באנגליה.

פרופ’ מידני: “ההשכלה הגבוהה היא מנוע צמיחה חיוני של המשק ומהווה גורם המשפיע על החוסן ועל הביטחון הלאומיים. אני מתרגש להימנות על חברי המל”ג ה-14 ואפעל לביצור תשתיות המחקר והפיתוח ועל חיזוק מקומה של ישראל בקדמת הבמה האקדמית העולמית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן