news08.net/ads.txt

כבוד גדול: אות הזהב הוענק לשמוליק תגר, תושב העיר משנות החמישים

שמוליק תגר, תושב העיר אילת משנות ה-50, זוכה אות חלוץ הנגב לשנת 2018, היה מבין מניפי דגל הדיו בטקס הממלכתי לציון 70 שנים לשחרור אילת, איש רב פעלים בתחומי התיירות, הסביבה וההיסטוריה. הוא זה שזכה גם לאות הזהב לשנת 2021 בפסטיבל הזהב – הפסטיבל הארצי לאזרחים ותיקים בישראל, המתקיים מידי שנה בחסות הסתדרות הגמלאים הארצית.

בפסטיבל משתתפים כ-1,000 אזרחים ותיקים מכל הארץ. זו השנה השמינית בה מתקיים הפסטיבל בעיר אילת, וכדי לחזק את המודעות למעמד הגמלאים בחברה הישראלית, נוהגים לתת במה בפסטיבל לאמנים ותיקים ובכל שנה מעניקים את “אות הזהב” לאומן ותיק/יוצר ותיק/אישיות ותיקה כאות הערכה על פועלם. השנה זכה בכך שמוליק המכונה “מלך שימור ההיסטוריה”.

כינויו ניתן לו לאור הקדשת חייו לשימור המורשת של העיר אילת על היבטיה השונים. ממקימי ארכיון “אילת עירי” כולל ארכיון אינטרנטי ראשון. יזם במהלך השנים פרויקטים סביבתיים תיירותיים ותרבותיים בעיר. מקים ואוצר המוזיאון ההיסטורי וגלריית אמני אילת, היה יו”ר פארק הצפרות ומנהלת התיירות ואחראי על פרויקט ערים תאומות, כיום אחראי על שימור האתרים ההיסטוריים באילת, והכל בשם אהבתו האמיתית לעיר. הוא מהווה דוגמא ומודל לעשייה משמעותית התנדבותית בעיר אילת, איש מופת אשר נותן יד לכל משימה ציבורית המתבקשת ממנו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן