news08.net/ads.txt

כבוד גדול: ד”ר הודיה אוליאל מקפלן, תשיא משואה ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל

שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיעה לד”ר הודיה אוליאל המתחילה בימים אלו את תקופת ההתמחות שלה בבית החולים קפלן כי נבחרה להשיא משואה בטקס יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל.

אוליאל נולדה כפגה ואובחנה כסובלת משיתוק מוחין. חרף הקשיים היא סיימה לימודי רפואה בטכניון. בתקופת השירות הלאומי שעשתה בבית החולים “אסף הרופא” הבינה שסיפורה האישי יכול לסייע לאחרים ובחרה ללמוד רפואה.

רגב קיבלה את המלצת הוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות, שציינה בנימוקי הבחירה כי ”אוליאל מייצגת בסיפורה את השאיפה לשילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית ואת ניצחונה של הרוח היכולה לכל הקשיים”.

השרה מירי רגב: “ד”ר אוליאל מוכיחה את התגברות הרוח על כל מגבלה. ‘ד”ר אוליאל שנולדה עם שיתוק מוחין מעולם לא נתנה למגבלה לשתק את הגשמת חלומותיה. הרואים את ד”ר אוליאל מתהלכת במסדרונות בית החולים, קורנת ומקצוענית, מבחינים בעוצמות המיוחדות שלה. ד”ר אוליאל מהווה סמל ומופת לנסיקה מעל כל מכשול. השתלבותה של ד”ר אוליאל בכל נתיבי החיים במסגרות הכלליות הן צעד ענק במסלול ההמראה של השוויון בישראל. ד”ר הודיה אוליאל, אני מודה לך על עוצמות ההשראה, שאת מעניקה כרופאה וכאדם לכל מי שפוגש אותך. את נישאת ברוחך מעל לכל מגבלה. את החולמת והמגשימה, השראה לכולם”.

*מהמרכז הרפואי קפלן נמסר: ״הנהלת המרכז הרפואי קפלן ברחובות וכלל עובדיה מברכים את דר׳ הודיה אוליאל שנבחרה להדליק משואה ביום העצמאות. אנו גאים בה על העיקשות, ההתמדה והנחישות לאורך כל הדרך, ושמחים על בחירתה בקפלן כמרכז רפואי מוביל בישראל בו היא לומדת, מתנסה ומטפלת במטופלים במסירות רבה , בהקשבה ובחמלה. אין ראויה ממנה להדליק משואה וכלל הצוותים הרפואיים בקפלן מצדיעים לה ביום חג זה״.

ד”ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד בירכה את אוליאל: ״בשמי ובשם המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד ברצוני לברך אותך על בחירתך להדלקת המשואה ביום העצמאות ה- 71 של מדינת ישראל. נבחרת עקב היכולת שלך, ההתמדה שלך, העיקשות שלך והרצון שלך להצליח למרות המגבלה הפיסית.

“בחרת במרכז הרפואי קפלן לעשות את הסטאז׳, ההתנסות הקלינית שלך כרופאה, ולהוכיח את היכולת שלך באהבת האדם, החמלה, ההקשבה, שהן באמת תכונות חשובות לרופאה. ואכן, את מצליחה בכך.
אני מאחלת לך מכל הלב בשמי ובשם חבריי לבית החולים, עלי והצליחי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן