news08.net/ads.txt

כבוד למועצת גדרה: יגל לזימי והילה תורג’מן העפילו לגמר חידון הספריות הארצי

חצי גמר חידון הספריות הארצי נערך בשבוע שעבר לראשונה באמצעות המחשב, זאת בעקבות ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, שלא אפשרו את קיום החידון בספריה עצמה.

החידון שנערך בנושא סדרת הספרים של הסופרת גלילה רון-פדר-עמית הנקראת “מנהרת הזמן” נעשה באמצעות קישור למחשב שקיבלו התלמידים המשתתפים בחידון ובו התחברו לטופס החידון.

18 תלמידי כיתה ד’ בגדרה שהעפילו משלב רבע הגמר שנערך בחודש שעבר בבתי הספר בעיר, קראו 8 ספרים מסדרת “מנהרת הזמן”, “ירושלים במצור”, “הגדוד העברי”, “מרד גטו ורשה”, “מלך היהודים”, “מבצע משה”, “מבצע חומה ומגדל”, “איחוד ירושלים” ו”משפט דרייפוס”. את כל השאלות בחידון כתבה הסופרת עצמה גלילה רון-פדר-עמית. 

התלמידים קיבלו אפשרות לענות לשאלות החידון תוך שעה. יש לציין כי מרביתם ענו בהצלחה על שאלות החידון. שני התלמידים שקיבלו את מירב הנקודות וזכו בשלב חצי הגמר של החידון, ויהיו הנציגים של גדרה בגמר חידון הספריות הארצי, הם יגל לזימי והילה תורג’מן, תלמידי כיתה ד’ מביה”ס הביל”ויים. למקום השלישי הגיעה הילה כהן סקאלי מביה”ס קשת. למקום הרביעי הגיעה רוני נחום מביה”ס פינס. 

החידון מתקיים זו השנה הראשונה ביוזמת איגוד מנהלי הספריות הציבוריות. ליוזמה שותף גם אגף החינוך ומנהלי בתי הספר בגדרה.

מנהלת הספריה בגדרה, ליאת חתוכה, אמרה: “זו ההזדמנות לומר תודה לשותפים לדרך: תודה להורים שתמכו לאורך ההכנות ותודה לצוותי המורות ומנהלות ביה”ס ותודה לאגף החינוך ששיתפו פעולה בתנאים לא פשוטים כדי שנוכל לקיים את החידון. אני מקווה כי לאחר משבר הקורונה נוכל לעדכן לגבי מועד גמר חידון הספריות הארצי. ברכות לזוכים והכי חשוב- קוראים ונהנים!”.

חתוכה הודתה לסופרת גלילה רון-פדר על כתיבת השאלות, הסיוע והתמיכה בחידון לאורך כל הדרך ולסופרת נירה הראל, שמסייעת בפרסום פרטי החידון באתר “דף-דף” שבניהולה.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “אני משבח את היוזמה לקיים את חידון הספריות גם בימים של משבר לאומי תוך כדי מציאת פתרון טכנולוגי שנתן מענה למשתתפים הצעירים. העשרת התלמידים והרחבת אופקים מתחילה בקריאת ספרים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן