news08.net/ads.txt

כבוד לעיר: קרית גת הביסה 0:3 וזכתה בגביע אתנה

מ.ס קריית גת זכתה בתואר הראשון של העונה בכדורגל הנשים, כאשר גברה אמש 0:3 על מכבי כשרונות חדרה בגמר גביע אתנה. המשחק נערך באצטדיון רמת גן.  

צילום: פייסבוק עיריית קרית גת

החגיגה החלה רק במחצית השנייה, כאשר ג’ני מבאלק העלתה את קריית גת ליתרון בדקה ה-57 לאחר מהלך מלא בנחישות בתוך הרחבה. אפי פיס הכפילה את התוצאה עם שער נהדר בדקה ה-65. מבאלק השלימה צמד וחתמה את תוצאת המשחק בתום מתפרצת מושלמת בדקה ה-87.

ראש העיר, אבירם דהרי שיבח את הקבוצה: ” יישר כח למובילי הקבוצה: משה סבג ואילן כנפו (עובדי המתנ”ס) לאייל שדה ורונן אלקובי (עובדי העירייה) אשר זכו כבר 3 פעמים באליפות המדינה, פעמיים בגביע המדינה ופעמיים בגביע אתנה. יישר כח כמובן לשחקניות המדהימות. אני שמח לבשר למובילי קבוצת הנשים כי בהמשך להשקעה המיוחדת במגרש הסינטטי עבור קבוצת הנשים ובמסגרת תקציב התמיכות העירוניות בקבוצות הספורט המתוכנן לשנת 2022, הנחתי את גורמי המקצוע העירוניים להיערך לתגבר את התאורה במגרשים לטובת שידורי הטלויזיה ולהיערך להקמת עמדת שידור ייעודית לטובת שידורי משחקי קבוצת הנשים בערוצי התקשורת השונים מהמגרש בקרית גת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן