news08.net/ads.txt

כבוד לרמלה: מנהלת בי”ס חמ”ד סיני, חיה ברקוביץ – פורצת דרך בחינוך

מערכת החינוך ברמלה ממשיכה לגרוף פרסים. השבוע התבשר ראש העיר כי מנהלת בית הספר חמ”ד סיני, חיה ברקוביץ זכתה בפרס היוקרתי  “מנהלת פורצת דרך במחוז מרכז”. ראש העיר: “אני גאה בצוותי החינוך ובמנהלים האיכותיים שיש ברמלה. גם השנה אנו מקבלים הוכחה לכך עם שלל פרסים מרשימים”

השנה לראשונה מוענק פרס חינוך למנהלות ולמנהלים פורצי דרך, על תרומה ייחודית לחינוך. בתום תהליך בחרה ועדה מחוזית את המנהלות פורצות הדרך, מתוך עשרות מנהלים ומנהלות, שנבחרו לייצג את המחוז ואשר מועמדות לפרס ארצי. ההוקרה וההערכה לזוכים בפרס מנהיגות פורצת דרך הינה גם תעודת כבוד וההערכה לכלל השותפים במעשה החינוכי, ראשי הרשויות, מנהלי מחלקות החינוך, סגל הפיקוח וההדרכה, וצוותי החינוך במוסדות החינוך.

חיה ברקוביץ זכתה בתואר המכובד במסגרת מהפכת החינוך שהיא מנהיגה בבית הספר חמ”ד סיני. חיה שנמצאת עשרות שנים במערכת החינוך ומתוכם מעל עשור בבית הספר סיני, במהלכם הובילה עשרות יוזמות חינוכיות פורצות דרך בבית ספר בו התלמידים בעלי מוגבלות.

ראש העיר, מיכאל וידל בירך את חיה על זכייתה והוסיף: “מהכרות אישית, אין ספק כי חיה היא אכן פורצת דרך בחינוך. כמי שמוביל את העיר ושם את החינוך בראש סדר העדיפויות העירוני, אני גאה בצוותי החינוך ובמנהלים האיכותיים שיש ברמלה. ובכך שגם השנה אנו מקבלים הוכחה לכך עם שלל פרסים מרשימים”.

מנהלת מחוז מרכז, ורדה אופיר, ציינה כי היא מוקירה את המנהלות והמנהלים שנבחרו לקבל את “פרס מנהלות ומנהלים פורצי דרך” לשנת הלימודים תשפ”ג. “המנהלות והמנהלים שנבחרו כפורצי דרך הנם מודל ודוגמה לעבודה חינוכית יוצאת דופן, השומרת ומקדמת את מטרת העל של משרד החינוך ‘לחנך אדם’, כשהם עושים זאת בדרכם הייחודית ומתוך יראת האחריות לחינוך מיטבי וערכי. חינוך הוגן ומתן הזדמנות שווה, ערבות הדדית מכבדת וגמישה ומנהיגות ערכית המניעה לשותפויות בשדה החינוכי – מייצרים מנהיגים פורצי דרך בחינוך.

מנהלת מינהל החינוך, נעה בן יוסף ברכה את חיה וציינה: “חיה מנהיגה את בית הספר במקצועיות ובאמונה גדולה, עם רצון לקדם כל תלמיד ותלמידה מבחינה ערכית ולימודית תוך השתלבות בחיי החברה. אין ראויה ממנה!”

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן