news08.net/ads.txt

כבוד!!! נמל אשדוד נכנס לדירוג היוקרתי של מגזין הספנות העולמי

חברת נמל אשדוד נמצאת בין מאה הנמלים הראשונים בעולם בדירוג המגזין היוקרתי

CM היוקרתי לפריקת מכולות – בכך שיפרה החברה את דירוגה בחמישה מקומות ונמצאת במקום ה-98.

נמל אשדוד (צילום מאיר קרוואני)

לאחרונה התפרסם דירוג המגזין היוקרתי CM (Container Management) 2020 המסכם את היקף פריקת המכולות בנמלים הגדולים בעולם במונחים של TEU לשנת 2019. חברת נמל אשדוד ממשיכה לרשום הישגים בדירוגים בינלאומיים של נמלי הים. בדירוג השנתי של המגזין היוקרתי Container Management, שיפר נמל אשדוד את מיקומו, עלה כחמישה מקומות מהמקום ה-103 ומדורג כעת במקום ה-98.

הדירוג המדובר בוחן את מספר המכולות שנפרק בנמל על פי מונחי המדידה של TEU. על פי הדירוג, נמל אשדוד פרק בשנת 2018 1,477,000 TEU, ובשנת 2019, נספרו 1,538,000 TEU. מדובר בעלייה של כ-61,000 TEU, המהווים כ-4%.

שיקו ז’אנה, מנכ”ל חברת נמל אשדוד, מציין: “העלייה במיקומנו בדירוג הבינלאומי מהווה תוצאה של המאמצים הבלתי פוסקים של נמל אשדוד בהיבטים התפעוליים. ההשקעות השוטפות בהצטיידות ברכש מקצועי, בשיפור תשתיות ומערכות ניהול, לצד הון אנושי מיומן ומנוסה, מביא את נמל אשדוד להישגים משמעותיים. אנו רואים בדירוג זה אבן דרך נוספת במאמצינו להמשיך ולהשתפר ולהוות תחרות ראויה לקראת פתיחת הנמלים החדשים. כל זאת בזכות העובדות והעובדים המסורים ללא לאות לביצוע המשימה”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן