news08.net/ads.txt

כבוד רחובותי: הג’ודוקאית מיה לאופולד זכתה במדליית כסף באליפות אירופה הפתוחה

באליפות שנערכה בקרואטיה, ב-1 למאי, בהשתתפות 425 משתתפים ומשתתפות משלוש יבשות, זכתה הג’ודוקאית מרחובות, מיה לאופולד, במקום השני- במדליית הכסף. 

מיה לאופולד, הג’ודוקאית הרחובותית בת ה-21, ממשיכה את המסורת המפוארת של ענף הג’ודו הישראלי. החברה העירונית רחובות לתרבות וספורט מברכת את מיה לאופולד על הגאווה הגדולה שהביאה לעיר רחובות ובפרט למועדון מיטב רחובות בו היא מתאמנת מגיל 4. לאופולד זכתה במקום השני בקטגוריה של עד משקל 57 ק”ג מבין 34 מתחרות. זכייה זו הייתה כמתנה ליום הולדתה שמצוין יום לפני התחרות. הגרלת התחרות זימנה למפגש הפתיחה את האוסטרית, לאחר ניצחון במפגש זה, פגשה מיה מתחרות מהונגריה, פורטוגל ואת המתחרה ההולנדית. מפגשים שכולם הסתיימו בניצחונה של הישראלית לאופולד. בגמר פגשה את היריבה הפולנייה, ולאחר מאבק ספורטיבי מכובד, הפסידה לה בגמר.

הצלחה זאת היא תוצר של אימונים קשים מגיל צעיר, שהפכו למאתגרים במהלך הקורונה, ולאחר החלמה משתי פציעות לא קלות. לאפולוד בנתה את עצמה להצלחות כבר מגיל צעיר. כזכור, כבר לפני ארבע שנים זכתה, באליפות ישראל בג’ודו לקדטים, וסימנה את עצמה ככישרון גדול ששואף לתארים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן