news08.net/ads.txt

כבוד: תלמידי בית ספר לשחמט מרחובות – בנבחרת האולימפית הישראלית לאולימפיאדת השחמט

בית הספר העירוני לשחמט ממשיך להביא הישגים: בתחילת ספטמבר יתחילו משחקי אולימפיאדת השחמט העולמית. בנבחרת האולימפית של ישראל משתתפים 2 שחמטאים של בית הספר העירוני לשחמט ברחובות: יאיר פרחוב ומישל קטקוב.

יאיר פרחוב, בן 18, אומן בינלאומי לשחמט, ביסס את מקומו בנבחרת האולימפית על ידי זכייה רציפה ומרשימה לאורך 3 תחרויות שחמט מאתגרות באוגוסט ברחבי הארץ – בכפר סבא, קריית אונו וראשון לציון. בתחרויות אלו השתתפו מיטב רבי אמנים ואמנים בינלאומיים מישראל. בכפר סבא ובקריית-אונו הוא זוכה במקום ראשון, בראשל”צ  הוא חלק את המקום הראשון עם רב אומן נוסף.

הוא למד בבית ספר רחובות לשחמט מגיל 8 והוביל את הקבוצה בליגה הלאומית ( שמורכבת כולה משחקני הבית, דבר יוצא דופן בליגה הבכירה) להישגים מרשימים . ורק מגבלות קורונה בתחרויות בעולם מנעו ממנו מלהגיע לתואר רב-אמן כבר השנה .

מישל קטקוב בת 17, זכתה במדליית ארד באליפות ישראל שהתקיימה בתחילת השנה.

גם צעירי בית הספר העירוני לשחמט מביאים הישגים ונצחונות – באליפות הארץ שהתקיימה בעפולה לקבוצות עד גיל 14. לאליפות נשלחו 3 קבוצות מטעם בית הספר, שאחת מהן – מיטל גלייזר – זכתה בגביע של הקבוצה המצטיינת, אחרי שעלתה כ-20 מקומות מהדירוג ההתחלתי. גלייזר, זכתה בפרס שחקנית מצטיינת, עם התוצאה הטובה ביותר בלוח שלה. אכן, כבוד.

לפרטים והרשמה לחוגי שנה”ל הקרובה ניתן לפנות לאלכס פרדקין בטלפון 050-7771576.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן