news08.net/ads.txt

כביש אופקים-שדה תימן יקרא על שמו של משה כחלון

עושים כבוד לשר האוצר לשעבר, משה כחלון: קטע הכביש אופקים שדה תימן (כביש 2411), אשר עובר בשטחה המוניציפלי של אופקים, יקרא על שמו של שר האוצר לשעבר, משה כחלון. כך אישרו ועדת השמות העירונית ומליאת מועצת העיר. העירייה אףהזמינה את השר לשעבר כחלון, אשר אינו משמש כיום בתפקיד ציבורי או פוליטי, להיות אורח הכבוד בטקס קריאת קטע הכביש על שמו, והוא נעתר בחיוב להזמנה.

הכביש, אשר אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון ייפתח לתנועת כלי רכב ב-29.11.22, יהווה עורק תנועה משמעותי והכרחי עבור תושבי שכונת “אפיקי נחל”, בה שווקו כבר למעלה מ-7,500 יח”ד. הוא יקצר משמעותית את זמן הנסיעה לבאר שבע, ישמש ככניסה נוספת לעיר, ויהווה שיקול משמעותי בהחלטה של אלפי תושבים חדשים להגיע לאופקים ולהשתקע בה.

“לא לחינם נאבקנו כדי שסלילת הכביש תצא אל הפועל”, אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו.“אנו שמחים שהמאבק נשא פרי, ובקרוב מאוד ישרת הכביש אלפים רבים מתושבי אופקים והסביבה. אופקים חבה חוב גדול לשר לשעבר כחלון, שאלמלא מעורבותו הישירה, סלילת הכביש לא היתה יוצאת אל הפועל.באותם ימים התמודדנו עם תוכנית להקפיא את סלילת הכביש החשוב הזה,ורק פנייה לשר כחלון הביאה לפריצת הדרך המיוחלת, אשר אפשרה את התחלת העבודות”.

צילום: עיריית אופקים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן