כביש 6: עדכון בנוגע למחלף מזכרת בתיה

בשורה משמעותית לתושבי מזכרת בתיה. בחודשים הקרובים יועברו כ-12 מיליון שקלים מרמ”י אל חברת חוצה ישראל שתחל בתכנון המפורט למחלף מזכרת בתיה בכביש 6.

מועצת מזכרת בתיה מעדכנת את התושבים כי לאחר מאמצים מרובים אושרה הבקשה שהוגשה ע”י ראש המועצה גבי גאון לרשות מקרקעי ישראל (רמ”י) בתיאום עם שרת התחבורה, לתקצוב התכנון המפורט לקראת ביצוע של מחלף מזכרת בתיה בכביש 6 כאשר הסכמת רמ”י למימון תכנון הקמת המחלף היא חלק מהתנאים אותם דרש גאון לקראת אישור השכונה החדשה המתוכננת סמוך למסילת הרכבת.

כאמור לעיל, מייד עם האישור הפורמלי הצפוי של הועדה במשרד האוצר (תחילת ספטמבר) יועברו 12,000,000 ש”ח מרמ”י לחברת “חוצה ישראל” שתחל בתכנון המפורט אשר צפוי להימשך כשנתיים.

הקמת מחלף כביש 6 יחד עם תחנת הרכבת הקיימת במושבה, מציבים את מזכרת בתיה על מפת התחבורה הלאומית ומהווים מנועי צמיחה תחבורתיים וכלכליים עבור היזמים באזור הפארק הטכנולוגי, לצד עליית ערך משמעותית לדירות/בתים שלנו.

תודה לינקי קוינט, מנכ”ל רשות מקרקעי ישראל, ולדן שנבך, מנכ”ל חברת “חוצה ישראל” על השותפות (שרק התחילה) בפיתוח וקידום “חזון מזכרת בתיה 2040”.

נמשיך לעדכן בהתקדמות הפרוייקט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן