כבר 100 ימים בעזה: מכללת קיי בבאר שבע קיימה צעדת הזדהות עם החטופים

“ההלם והבהלה התחלפו בדאגה וחרדה לשלומם ובעצבות גדולה על אלו שנודע כי אינם בין החיים. אסור לנו לשכוח את החטופים”

כחלק ממפגן הסולידריות הארצי שהתקיים היום (א’) בכל רחבי הארץ, במסגרתו נערכה שביתה במוסדות רבים במשק למשך 100 דקות – קיימו מאות חברי סגל וסטודנטים במכללת קיי צעדת הזדהות עם החטופים השבויים בעזה והושבתו הלימודים. ד”ר לירון שוקטי, אחות של ירדן ביבס: “מקווה שזה יוביל לעסקה שתחזיר את כולם הביתה”

היום (א’) התקיימה במכללה האקדמית לחינוך ע”ש קיי בבאר שבע צעדת הזדהות של מאות חברי סגל אקדמי ומינהלי וסטודנטים סביב גדר הקמפוס. במהלך הצעדה הונפו דגלי ישראל ושלטים עם צילומי החטופים השוהים בעזה זה 100 ימים. הנהלת המכללה הודיעה בשבוע שעבר כי תצטרף לשביתה במשק, עליה הכריז יו”ר ההסתדרות, ארנון בר דוד. כך, היום בין השעות 11:00-12:15 הופסקה פעילות המכללה ולא התקיימו לימודים.

בצעדה השתתפה גם ד”ר לירון שוקטי, חברת סגל במכללה האקדמית לחינוך ע”ש קיי, שאחיה ירדן ביבס, אישתו שירי וילדיהם אריאל וכפיר נחטפו באכזריות מקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר. “כמשפחה אנחנו שמחים על הסולידריות שמפגינים מוסדות החינוך בארץ כלפי נושא החטופים, ובאופן אישי מרגש אותי שהמכללה, שהיא הבית המקצועי שלי רואה לנכון לציין את היום הזה באירוע משמעותי בהשתתפות חברי סגל וסטודנטים”, ציינה שוקטי והוסיפה כי “הערבות ההדדית הזו מחזקת אותנו, ואנו מקווים היא תשפיע גם על ההחלטות הפוליטיות שמתקבלות בעניין החטופים, שיובילו לגיבוש עסקה שתחזיר את כולם הביתה”.

נשיא המכללה האקדמית לחינוך ע”ש קיי בבאר שבע, פרופ’ אריה רטנר השתתף אף הוא בצעדה ואמר: “מדינת ישראל שרויה בלחימה קשה נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה ועל כולנו עוברים ימים קשים. בתוך כך, ישנם 136 חטופים שטרם שבו מהתופת ומוחזקים בשבי 100 ימים. ההלם והבהלה התחלפו בדאגה וחרדה לשלומם ובעצבות גדולה על אלו שנודע כי אינם בין החיים. אסור לנו לשכוח את החטופים, לכן הצטרפנו היום לשביתה במשק לאות הזדהות עם החטופים ומשפחותיהם, השבתנו את הלימודים במכללה ויצאנו לצעדת הזדהות עם אחינו השבויים בעזה. כולי תקווה שיחזרו אלינו במהרה”.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יורם פרץ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן