news08.net/ads.txt

הפועל לוד גברה על מכבי יבנה; אופיר רגב: “הספידו אותנו מהר מדי”

לאחר תקופת התאקלמות קצרה והפגרה שנכפתה על הליגה בגלל המלחמה, לוד עולה על מסלול הניצחונות

החזרה של הפועל לוד לליגה א’ הייתה קשוחה ומאתגרת, אולם נראה שלאחר תקופת התאקלמות קצרה והפגרה שנכפתה על הליגה בגלל המלחמה, לוד עולה על מסלול הניצחונות. אחרי שניצחו את קרית מלאכי בחוץ, השיגו החניכים של אופיר רגב ניצחון יוקרתי בבית, על מכבי יבנה שופעת הכוכבים.

אתרי הספורט יצאו מגדרם במחמאות ובכותרות, דוגמת: “המופע של רגב ממשיך” ו-“הפועל לוד עשתה טיקי טקה ליבנה”. בתצוגת ענק, ניצחה הפועל לוד את הקבוצה העשירה מיבנה בתוצאה 3:1, מצמד שערים של רון יוסף ושער נוסף של דניאל אגמי, עומר לקאו צימק בפנדל מפוקפק שנשרק לזכות יבנה בשלהי המשחק.  בשורה התחתונה: לוד נראית נהדר, תוססת ורעבה להצלחות.

בדקה ה-15, התנהלה התקפה יפה של לוד: מסירה של אופק יפרח לאריאל כהן שמסר נהדר לרון יוסף, שמול שוער יבנה בעט יפה לקורה ופנימה. 1:0 ללוד. לאחר שער היתרון, לוד לא הרפתה וניסתה להגדיל את התוצאה, והשער אכן הגיע. שתי דקות לתום המחצית הראשונה, יוסף כובש בכדור חופשי אדיר, וקובע 2:0, שמוריד את הקבוצות להפסקה. גם אחרי ההפסקה, לוד חזרה להתקיף: אגמי קיבל כדור על קו רחבת ה-16, ובעט נפלא לפינה הימנית העליונה של שער יבנה – 3:0 מפתיע ללוד. עומר לקאו הצליח רק לצמצם מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק 1-3.

לוד נראים מעולה, כשיש להם מאמן צעיר, אשר יחד עם אופיר רגב מחדירים הרבה אנרגיות חיוביות לשחקנים הצעירים, שנראה כי הם מחויבים לקבוצה וחדורי מוטיבציה להצליח. לדברי המנהל אופיר רגב: “הספידו אותנו מהר מדי. כשאמרתי שאנחנו קבוצה של ‘רב קו’, שגוברת על קבוצות של מרצדס, צחקו עלי. יש לנו שבעה שחקני הרכב מליגות נוער. זו לדעתי הנוסחה המנצחת לבנות קבוצה מצליחה – ילדים רעבים להצלחות, שרצים בלי הפסקה, בתוספת 3 שחקנים מנוסים כמו רון יוסף, דניאל אגמי ואופק יפרח. אבל אני לא מסתנוור מהניצחון. למרות ששיחקנו נגד קבוצה חזקה, עשינו להם טיקי טאקה. הפנים שלנו כבר למשחק הבא נגד כפר קאסם”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן