news08.net/ads.txt

כדורגל: מרמורק מעפילה למקום הראשון, מכבי שעריים נלחמת על חייה – אלדד פרי: “קורא לקהל שלנו להגיע למשחק הקריטי”

הפועל מרמורק

במשחק שהוקדם במסגרת המחזור ה-15 בליגה א’ דרום הצליחה הפועל מרמורק לנצח היום (חמישי) בחוץ את קבוצת הפועל כפר שלם 0:2 משערים של הסקורר איציק אבושדיד(34, פנדל) ויוסי אסייג (90). בעקבות כך משתווה מרמורק למוליכה נס ציונה עם 33 נקודות והפרש שערים זהה (19).

עם זאת, היות ומרמורק כבשה יותר שערי זכות, נכון לרגע זה היא העפילה אל המקום הראשון בטבלה, לפחות עד מוצ”ש, אז תארח נס ציונה את הפועל אזור למשחק שינעל את המחזור. כל תוצאה מלבד הפסד של השכנה מצפון תוריד את מרמורק למקום השני בליגה.
fb_img_1483037719642
בעוד מרמורק חוגגת, מכבי שעריים בצרות צרורות. המחזור ה-17 בליגה הלאומית ייצא מחר (שישי) לדרך ובמרכזו משחק תחתית לוהט בין מכבי שעריים להפועל רמת השרון שייערך בשעה 15:00 בנס ציונה, כאשר עבור החניכים של אופיר חיים זו הזדמנות מצויינת לעלות מעל הקו האדום.

הבעלים אלדד פרי, כבר שוחח עם ניר שלום והמאמן אופיר חיים ונתן להם יד חופשית לחזק את הקבוצה, זאת חרף העובדה כי פרי הוציא מכיסו למעלה ממיליון שקלים. בראיון לynet אמר פרי: “התרגשתי כשראיתי את הקהל מעודד את השחקנים לאחר ההפסד לבית”ר ת”א/רמלה. אני קורא לקהל הנאמן שלנו להגיע למשחק מול רמת השרון שהוא קריטי עבורנו. אני מבטיח שאעשה הכל כדי ששעריים תישאר בליגה” והוסיף: “ברור שלא לזה פיללתי. אני חושב שעם החיזוק, התוצאות גם יגיעו ונתמקם במרכז הטבלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן