כדורגל: ניצחון בכורה להפועל לוד על קריית מלאכי

כמה טוב לחזור לשגרה: ליגה א׳ האהובה והטובה שבה לפעילות, עם ניצחון חוץ מתוק להפועל לוד על קריית מלאכי.

כמה טוב לחזור לשגרה: ליגה א׳ האהובה והטובה שבה לפעילות, עם ניצחון חוץ מתוק להפועל לוד על קריית מלאכי.

קבוצת הפועל לוד ניצלה את פגרת המלחמה להכנה מצוינת, שהוכיחה את עצמה כבר במשחק החזרה לליגה. ביום שישי האחרון הייתה קבוצה אחת על המגרש: הפועל לוד. לוד עלתה ליתרון מהיר משער של אריאל שמחיוף, כבר בדקה ה-12. דניאל אגמי הוסיף שער יפה בדקה ה-36, והתוצאה נשמרה עד לסיום המחצית הראשונה.

לוד ירדה להפסקת המחצית ביתרון כפול ובחלק השני חיפשה להגדיל אותו, אך שער עצמי אומלל של אופק יפרח, 10 דקות לסיום, אפשר למלאכי רק לצמק. בסיום 2-1 וניצחון בכורה להפועל לוד.

אחרי פגרת מלחמה ארוכה, מלווה בהרבה אי ודאות, ליגה א׳ שבה לפעילות עם המחזור החמישי, שבו הופסקו משחקי הליגה. בשישי נפגשו שתי העולות הטריות מכבי קריית מלאכי והפועל לוד, כאשר בסיום לוד הצליחה לקטוף ניצחון בכורה. לפני תחילת המשחק, כיבדו השחקנים את חללי צה”ל ואת החטופים שלנו בעזה בדקת דומייה.

הפועל לוד, שעלתה העונה לליגה א’, עברה שינויים רבים, כאשר העונה היא מתבססת על שחקנים צעירים, אומנם חסרי ניסיון, אבל עם המון רעב להצלחה, עליו העידו חגיגות הניצחון בחדר ההלבשה בתום הניצחון על קרית מלאכי. הפועל לוד הגיעה למשחק רעבה, מוכנה מבחינה מקצועית וטקטית, הייתה יצירתית ודומיננטית, שלטה במשחק ולקחה את שלוש הנקודות. הלודאים אף יכולים היו לנצח בתוצאה גבוהה יותר.

הניצחון של הפועל לוד הפתיע, כי על הנייר קרית מלאכי בנתה קבוצה חזקה מאוד, אבל לוד הוכיחה שהיא לא באה לשמש תפאורה בליגה וקטפה ניצחון ראשון. מאידך, בלוד מבינים שיצטרכו להתמודד עם קבוצות חזקות יותר במהלך העונה הנוכחית.

לאחר הניצחון, פרגן מנהל הקבוצה, אופיר רגב, לחניכיו: “הגענו עם שחקנים צעירים שמקבלים משכורת חייל, ושיחקנו מול שחקנים וותיקים ומקצועיים. בסופו של דבר, הלב והנשמה ניצחו”. על טענת המקומיים, על פיה שלטו במשחק, אמר רגב: “אולי הם ראו משחק אחר. לקחנו להם שלוש נקודות בצדק, ונצפה להם בלוד בסיבוב הבא, כדי לקחת עוד שלוש”. על מאמן הקבוצה, ציון חיון, אמר רגב: “כל הכבוד למאמן שלי, ציון חיון, מאמן צעיר שמאמן גם את הנוער וגם את הבוגרים. נעזור לו להצליח ואני בטוח שעוד נשמע עליו רבות”. בעקבות ניצחון החוץ, השיגה הפועל לוד את הנקודה הרביעית שלה העונה, וטיפסה שלושה שלבים בטבלה, למקום ה-13, כשהיא נצמדת לקרית מלאכי, לה אותו מבספר נקודות. הניצחון נותן המון תקווה להשגת מטרת הקבוצה: תקיעת יתד בליגה א’ ובניית קבוצה צעירה ומוכשרת. אמש (לאחר סגירת הגיליון) פגשה הקבוצה את מכבי יבנה למשחק ביתי, באיצטדיון העירוני של לוד. נאחל להפועל לוד הצלחה גם בהמשך.

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן