כדורסלני אליצור רחובות ייצאו לטורניר חנוכה בניו יורק

IMG-20181126-WA0007

אמש התקיימה קבלת פנים בלשכת ראש העיר, לנבחרת הנוער של אליצור רחובות בכדורסל במעמד ראש העיר רחמים מלול והמנכ”ל דורון מילברג.

הנבחרת תצא מחר (שלישי) לייצג את העיר רחובות ומדינת ישראל במסגרת טורניר כדורסל, בו יתחרו בתי ספר תיכוניים יהודיים מאזור ניו יורק וניו ג’רסי כאשר השתתפות בטורניר נקבעה תוך שיתוף פעולה עם הקהילה היהודית שם.

״אני גאה בשחקנים שהולכים לייצג אותנו בחו״ל”, אמר מלול,  “בביקור כזה יש כדי לחשוף אותם למצוינות ספורטיבית, וגם זה חלק מתפקידנו בטיפוח הספורט ברחובות. ההישג המשמעותי הינו להיות שגרירים טובים של רחובות ושל מדינת ישראל״.

מיקו דנן, מנהל הקבוצה הוסיף: “אני שמח וגאה שאחרי מאמצים כבירים הצלחנו להוציא לפועל את התוכנית וההשתתפות בטורניר. זאת לאור ההישגים הספורטיביים והלימודיים של שחקני קבוצת הנוער. במסגרת הביקור נתארח בקהילות היהודיות, נצפה במשחק NBA  ובמשחקים של ליגת המכללות . אני סמוך ובטוח כי הנסיעה תתרום רבות לשחקני הנבחרת הן ברמה הספורטיבית, והן ברמה הקהילתית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן