כדורסל: הסתיים בהצלחה מחנה אימונים חנוכה של אליצור לוד

מחנה חנוכה של מועדון אליצור לוד בכדורסל הסתיים. השחקנים קיבלו אימונים על ידי צוות מאמנים מובחר, אשר כללו אימוני כדורסל ואימוני כושר גופני.

כמדי חופשה, ולמרות המלחמה, התקיים גם בחנוכה השנה מחנה אימונים של אגודת הכדורסל אליצור לוד, שהינה אגודת הספורט מהגדולות בעיר. במסגרת המחנה, קיבלו השחקנים אימונים על ידי צוות מאמנים מובחר, אשר כללו אימוני כדורסל ואימוני כושר גופני.

אבי גולדברג, יו״ר האגודה: “אגודת הכדורסל אליצור לוד מכוונת גבוה, הכי גבוה שאפשר, ומתמודדת על תארים רבים במחלקות הילדים והנוער. אנו משקיעים גם בימות החול בשגרה, וגם בחופשות, באמצעות קיום מחנות אימונים מקצועיים שמטרתם לשפר את היכולות האישיות של השחקנים. אנחנו משקיעים אמצעים ועושים מאמץ על, על מנת לשפר את הרמה המקצועית של החניכים, את הכושר הגופני, את המודעות לספורט ואת המוטיבציה לפעילות גופנית כאורח חיים בריא”.

“אני שולח שלמי תודה לכל העוסקים בספורט, ובעיקר לצוות העירוני בראשות ראש אגף הספורט, מאיר אליהו, על התמיכה. תודה מיוחדת לאנשי המקצוע של האגודה: למנהל המקצועי – יובל נהרי, ולמנהל ביה״ס לכדורסל, מתניה טשנדי. בהצלחה לכל בוגרי המועדון השומרים על גבולות ארצנו ולכל חיילי צה”ל באשר הם. חג אורים שמח. ביחד, ננצח, בע”ה!”

◼️ לרשימת קבוצות הפייסבוק השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

 

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן