news08.net/ads.txt

כדורסל | לאחר ההדחה בפלייאוף וסיומה של העונה – בנס ציונה מעוניינים לייצר המשכיות

לאחר ההדחה בפלייאוף וסיומה של העונה, בנס ציונה עושים מאמצים לייצר המשכיות. זילברשטיין צפוי להמשיך, כמו גם טל דן, רצון להשאיר את גוט המבוקש, מעמדו של כדיר מעורער.

עירוני נס ציונה סיימה את העונה ביום שני האחרון לאחר הפסד ביתי להפועל אילת בתוצאה 98:90 במשחק מספר 4 בסדרת רבע גמר הפלייאוף אשר קבע כי אילת ניצחה 3:1 בסדרה והעפילה לפיינל פור של ליגת העל בכדורסל.

על אף ההפסד המאכזב ללא ספק מדובר בעונה אשר עלתה על כל הציפיות המוקדמות של הקבוצה. נס ציונה סיימה את העונה הסדירה בליגת העל במקום החמישי, מיקום השיא של הקבוצה מאז העפלתה לליגת העל לראשונה בעונת 2013/2014. כמו כן, נס ציונה השתתפה לראשונה בתולדותיה במסגרת אירופית כאשר שיחקה במפעל היורופקאפ ואף הצליחה להעפיל עד לשלב שמינית הגמר, הישג נהדר עבור קבוצה נטולת מסורת ובעלת תקציב אשר לא נחשב לגבוה.

גורם משמעותי בהצלחת הקבוצה העונה היה גורם ההמשכיות כאשר מרבית הסגל מהעונה שעברה המשיך בעונה הנוכחית יחד עם המאמן ועל כן הכימיה הקיימת העניקה יתרון לקבוצה על פני שאר היריבות אשר מרביתן הגיעו עם סגלים חדשים לעונה הנוכחית. כעת, על מנכ״ל הקבוצה, שחקן העבר מאיר טפירו ונשיא המועדון, יניב מזרחי, מוטלת המשימה לנסות ולשמר את הבסיס גם לעונה הבאה.

מאמן הקבוצה, נדב זילברשטיין, אשר מסיים את חוזהו בקיץ הנוכחי, צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש ואמור להמשיך במועדון. קפטן הקבוצה, טל דן, גם כן יקבל הצעה לחוזה חדש וגם הוא צפוי להישאר במועדון בו הפך לסמל. הקבוצה מעוניינת בהשארתו של גולן גוט ,אשר חווה עונת פריצה, אך הוא צפוי להיות מבוקש ברחבי קבוצות הליגה ובראשן הפועל ירושלים. טרם התקבלה ההחלטה האם להשאיר בקבוצה את אלישי כדיר.

טרם ידוע אילו זרים יישארו בקבוצה לעונה הבאה וראשי המועדון צפויים להחליט לגביהם בהמשך הקיץ, בהתאם להצעות אותם יקבלו מקבוצות אחרות ברחבי אירופה. כבר עכשיו אפשר לקבוע כי ראשי המועדון אינם נחים על זרי דפנהֿ, כאשר המטרה לעונה הבאה היא לקחת עוד צעד קדימה ולהעפיל לשלב הפיינל פור של הליגה הישראלית לראשונה בתולדות המועדון – ובנוסף להמשיך ולהתקדם במסגרת האירופית.

(צילומים – מתוך הפייסבוק של עירוני נס ציונה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן