news08.net/ads.txt

כוחות מד”א ערוכים לאבטח רפואית את מרוץ האופניים ״גראן פונדו 2021״ באילת

 בסוף השבוע הקרוב (17-18.12) יערך באילת ובערבה מרוץ האופניים ‘גראן פונדו 2021’ בו צפויים להשתתף כמאתיים רוכבים שירכבו לאורך תוואי מסלול החולף על פני כבישים בינעירוניים (90,40,12) וכבישים בתוך העיר אילת. המרוץ אותו יאבטחו רפואית החובשים והפראמדיקים של מד”א יבוצע בשתי פעימות: הפרולוג, ייערך ביום שישי והוא למעשה מרוץ אישי נגד השעון במסלול מישורי לחלוטין, על בסיס מסלול ההמראה והנחיתה של שדה התעופה הישן של העיר אילת.

ביום שבת ייערך  במסגרת הגראן פונדו, מרוץ כביש במסלול מעגלי ארוך, למרחק של עד 139 ק”מ עם כ-1,400 מטר של טיפוס מצטבר. המרוץ על שלושת המקצים יזנק מהעיר אילת צפונה לערבה ויסתיים חזרה באילת. החובשים והפרמדיקים של מד”א יאבטחו רפואית את המרוץ נגד השעון שיתקיים ביום שישי, וביום שבת ילוו ניידות טיפול נמרץ ואופנועי מד”א את הרוכבים במסלולים  באילת ובערבה. כמו כן, לאורך המסלול ייפרשו כוחות מד”א על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך.

מנהל מרחב נגב במד”א, שמעון אלקובי: “צוותי מד”א שפועלים בשיתוף פעולה מלא עם מארגני המרוץ ומשטרת ישראל מלווים את הרוכבים ופרוסים לציידי המסלול על מנת להעניק סיוע רפואי בעת הצורך למשתתפים. אני מבקש מהרוכבים להישמע להוראות המארגנים, לעשות את כל ההכנות הבריאותיות הנדרשות מראש, ובמידה ואינם חשים בטוב להאט את הרכיבה או לעצור בצד המסלול ולהזעיק באופן מידי את כוחות מד”א הפרוסים בשטח או בקו החירום 101 או באמצעות יישומון אפליקציית ‘מד”א שלי'”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן