news08.net/ads.txt

כוחות משטרה רבים בגני יער בלוד – וזו הסיבה

הכוחות המתוגברים של המשטרה – גם הערב בלוד

כוחות רבים של ניידות משטרה הגיעו לפני זמן קצר אל גני יער בלוד. ככל שידוע מדובר בקטטה.

חלקם מדווחים על קטטה בין בני השכונה לבין בני מיעוטים אולם במשטרת לוד מבקשים להפסיק ‘להלחיץ את התושבים’ וכי מדובר בקטטה בלבד.

בתוך כך, כוחות מוגברים גם הערב בלוד. כפי שדיווחנו הבוקר בחדשותת 08 הפיגוע בחווארה ולאחריו המהומות שהתרחשו הלילה – לא הותירו ספק כי יש להיערך לכל תרחיש והסלמה גם בלוד.

לפי מפקד התחנה ששי שלמה, “תגברנו את העיר עם כוחות נוספים על מנת שיהיה שקט ומוכנות לכל אירוע”.

בתוך כך, ראש העיר עוד יאיר רביבו, ציין: אבן דרך נוספת במלחמה בפשיעה הפלילית ובמאמץ לחיזוק הביטחון האישי של תושבי העיר –  תנ”צ (בדימוס) מוטי אדרעי יוביל תכנית פעולה לטיפול בפשיעה ובאלימות בלוד.

אדרעי שימש בשנים האחרונות כמפקד הימ”ר – היחידה המרכזית של מחוז מרכז והיה עד לאחרונה כמפקד מרחב שפלה במשטרה, וכעת ישמש כיועץ ביטחוני מיוחד לעיריית לוד, בגיבוש תפיסת הפעלה לטיפול בפשיעה ובאלימות בכלל ובחברה הערבית בפרט.
אני משוכנע ביכולתו הגבוהה ליישם תכנית פעולה, כמי שהטביע חותם בתפקידיו במשטרת ישראל במספר תפקידי מפתח משמעותיים, כקצין בכיר ומוערך, מקצועי, ערכי ונחוש אשר מכיר היטב בזכות ניסיונו הרב את הזירה המקומית, ואני מאחל לכולנו הצלחה רבה במשימות חשובות אלה אשר ייעשו בשיתוף פעולה מלא עם משטרת לוד ובשילוב כוחות השיטור העיר.

צילום: ארכיון חדשות 08 דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן