news08.net/ads.txt

כוכבת הילדים מיקי מוכתר משתתפת בקליפ חדש יחד עם הורים לילדים שעברו התעללות בגני הילדים

צפו: כוכבת הילדים מיקי מוכתר משתתפת בקליפ חדש יחד עם הורים לילדים שעברו התעללות בגני הילדים • ” אנחנו הילדים” שהלחין והפיק יוני רועה


בימים אלה, יצא בפעם הראשונה, קליפ קורע לב עם מילים עוצמתיות, בהשתתפות מיקי מוכתר כוכבת הילדים, נשיאת הכבוד של עמותת מטה המאבק למען הילדים דיירת האח הגדול לשעבר ימית אברמוב, אשר שני ילדיה עברו התעללות בגני הילדים.

השיר נכתב ע”י חנה גולדברג והולחן ע”י יוני רועה ומגולל בתוכו סיפור בלתי נתפס של ילדים שעברנו התעללות קשה בגן על פי עדויות של מקרים אמיתיים; “היא קשרה לי את הידיים, היא סתמה לי את הפה, האכילה אותי בכח, למרות שאני בוכה” זה הבית הראשון של השיר והוא ממשיך “היא הטיחה אותי ברצפה, עמדה וצרחה, אם לא תפסיק לבכות, אני אכה אותך”. במהלך הקליפ מוצגות תמונות של הילדים שעברו ושרדו את ההתעללות בגנים של כרמל מעודה, המעון של טולי ברמלה, הגן של סיגל בחולון, גן לולי בפתח תקוה, ויצו בקרית שמונה ועוד ועוד ועוד.
הקליפ הינו של “מטה המאבק למען הילדים” כחלק בקמפיין נרחב במטרה לשנות את חוק המצלמות ולהעלאות את הנושא על סדר היום. “מטה המאבק למען הילדים” נלחם נגד ההתעללות על מנת שמקרים בהם ילדים חוזרים לביתם מהגן עם נכות פיזית או ריגשית לא יחזור על עצמו. בתי המשפט נדרשים לפעול בחומרה בתיקיהם של הגננות המתעללות וכי עונשם צריך להיות ראוי. כמו כן, המטרה החשובה ביותר של המאבק היא לאפשר להורים לשלוח את ילדיהם בבטחה לגן ולהבטיח לילדים, הדור הבא, עתיד טוב יותר.
אלונה דניאל ממטה המאבק: “הצלחנו להעביר את החוק להחמרת ענישה למתעללות בחסרי ישע, והבאנו לכתיבת הנחייה ייעודית על ידי פרקליט המדינה. אנחנו מסתערים על המשימה הבאה שלנו- תיקון חוק המצלמות. לא יכול להיות כי ישנם ילדים שלא יחזרו הביתה בשלמותם, זו היא אחריות של כולנו, אסור לנו להעביר את זה על סדר היום.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן