news08.net/ads.txt

“כולם רוצים להיות אבישג סמברג הבאה” | ביקוש גבוה לחוגי הטקוואנדו, הג’ודו וההתעמלות בחברה העירונית ברחובות

האם האלוף האולימפי הבא יגיע מרחובות? השמחה והמתח שסבבו סביב המשחקים האולימפיים וכמובן סביב הזכיות המתוקשרות של נציגי ישראל באולימפיאדה, מתורגמים כעת להרשמות לחוגי הספורט השונים על כל ענפיהם, כשהבולטים הם, כמובן, הענפים בהם ישראל זכתה במדליות אולימפיות. כך מדווחים בחברה העירונית לתרבות ספורט ונופש ברחובות – הגוף שאמון, בין היתר, על כלל חוגי הספורט לילדים ברחבי העיר.

שנים רבות שהחברה העירונית מפתחת ומחזקת את תרבות הספורט ברחבי העיר, שמתחילה לרוב בגיל הצעיר. היצע חוגי הספורט שנמצא בסל הבחירה של הורי רחובות, הוא רחב מאוד ומאפשר מענה לכל ילד וילדה שמעוניינים לקחת חלק בפעילות העשרה ספורטיבית לאחר שעות הלימודים: מאומניות לחימה, כמו ג’ודו, טאקוונדו, סייף, קאפוורה ואו-שו, דרך מקצועות הכדור – כדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורשת, ועד לשחייה, קליעה, חץ וקשת ועוד. נכון לעכשיו, הגידול המשמעותי העיקרי בהרשמה לחוגים נמצא בענפים בהם ישראל רשמה הישגים השנה באולימפיאדה.

“כולם רוצים להיות אבישג סמברג הבאה” מספר אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית. “ההישג המרשים של אבישג, בגיל כה צעיר, הוביל לחשיפה משמעותית של ענף שהיה עד לא מזמן הרחק מאור הזרקורים. היום אין ילד ברחובות שלא יודע מה זה טקוואנדו. מה שניתן לתרגם לגידול רציני שמתרחש כעת בהרשמות לחוג העירוני”.

כמו כן, גם בענפים השונים כמו ג’ודו, התעמלות מכשירים והתעמלות אומנותית, זוהתה צמיחה בהרשמות לחוגים לשנת הפעילות הקרובה. “המשחקים בטוקיו הטיבו עם ענפי הספורט השונים, גם לאלו המוכרים יותר כמו ג’ודו והתעמלות. אני שמח לראות את ההשפעה הרבה שיש לאולימפיאדה על הדור הצעיר” הוסיף פרנקל.

ח”מ רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט בעיריית רחובות: “האולימפיאדה תרמה תרומה מבורכת, גם לקידום אורח חיים בריא לצד פעילות מהנה. ערכים המובילים את עשייתנו במחלקת הספורט העירונית. אנו שמחים על היצע הרב של חוגי הספורט בעיר וכן, על הביקוש ההולך וגובר בהרשמה אליהם”.

לצפייה במגוון חוגי הספורט באתר החברה העירונית רחובות >> https://bit.ly/3mdwA32

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן