news08.net/ads.txt

כיצד חגגו נשות “מועדון הנשים” של קהילת יוצאי איראן ביבנה?

נשות “מועדון הנשים” של קהילת יוצאי איראן בישראל, המופעל על ידי קרן מיראז’ – קרן פילנתרופית בבעלות משפחת מיראז’ הפועלת בישראל מאז 1998, ועוסקת במגוון של תחומים חברתיים שמטרתם לחזק את החברה הישראלית על כל גווניה – חגגו את יום האישה הבינלאומי.

הערב החגיגי נפתח עם ברכות של ראש עיריית ירוחם, טל אוחנה אשר דיברה על העצמה נשית, תוך חיבור הנושא לדמות אסתר המלכה ואף גילתה למשתתפות כי היא נולדה בתענית אסתר. בהמשך זכו המשתתפות להכיר את השחקנית והזמרת הפרסית לירז צ’רכי, אשר שיתפה אותן בחוויות אישיות שלה מתוך הסידרה המצליחה “טהרן” וכיצד השתתפותה בסדרה השפיעה עליה ועל משפחתה. אין ספק שהנשים, יוצאות איראן או דור שני בארץ יכלו להזדהות והתרגשו מאד.

בהמשך הערב זכו הנשים לסדנת מחול פרסי ע”י הרקדנית איריס דלשאד, שכללה הרצאה וריקוד מעשי. המשתתפות קיבלו מטפחת ריקודי בטן מטעם קרן מיראז’, לכבוד הסדנא ושיתפו פעולה בשמחה. אווירת הריקודים והשירה גרמה להתרגשות גדולה בקרב הנשים, אשר לראשונה מזה זמן רב זכו למפגש פיזי במועדון.

סיגל אפרייאט כהן, מנהלת פרויקטים בקרן מיראז’: “בתקופה האחרונה מועדוני הנשים פעלו בעיקר באמצעות מפגשי זום, אשר באופן מעורר השראה לא מנעו מהנשים להמשיך בפעילות הנפלאה של המועדונים למרות הקושי לעשות זאת מרחוק. עם זאת אין ספק שהמפגשים הפיזיים היו חסרים לכולנו. ניתן היה להרגיש את האווירה המיוחדת באוויר”.

עדי בובליל, מנהלת בכירה בקרן מיראז’ הוסיפה: “אחת המטרות המרכזיות של המועדונים הינה להעצים את הנשים. במהלך המפגש שוחחתי עם נשות המועדון אודות העצמה נשית וציינתי כי הכוח שלהן עבור עצמן ועבור המשפחה שלהן מהווה את החוסן של כולן. אנחנו תמיד מתפעלות מחדש בכל הקשור לדוגמא האישית שנשים אלו מהוות כנשים חזקות ומובילות בחברה וכמובן מודות להן על העשייה וההתנדבות בקהילה שנעשית במסגרת פעילות המועדונים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן