news08.net/ads.txt

כיצד עציצים ירוקים בבית משפיעים על רמת האושר שלנו?

בראשית חיינו בטבע, המעבר לבתים צמודי הקרקע ובהמשך למגדלים צמצמה את המגע שלנו עם צמחייה וירוק. תוסיפו לזה את השעות הרבות שאנו נעדרים מהבית בשל עבודה, חוגים סידורים ובילויים ונותרתם עם מעט מאוד זמן של טבע פראי.

אולי לכן קל כל כך להבין את טרנד העציצים שהולך ומתגבר משנה לשנה. אני לא חושבת שנתקלתי בחלל כלשהוא לאחרונה שאין בו צמחייה טבעית או פלסטית.

אז הנה לכם 3 סיבות טובות לאמץ את הטרנד הירוק, אני משתדלת לשלב אותו בכל דירה שאני מעצבת:

1. פשטות  – הכנסת עציצים הביתה היא הסכמה לכך שהדברים הפשוטים, האמיתיים המצויים בטבע הם העיקר. האדם נולד בטבע ולכן הכנסת הטבע הביתה היא מענה לצורך אנושי מולד. הצבע הירוק משרה רוגע בריאות וביטחון, ובטח שמתם לב כי חברות רבות משתמשות בו כדי להעביר מסרים פרסומיים. (תחבורה, בנק, תרופות). 

2.בריאות – צמחים ירוקים מרנינים את הלב ומשפרים פי כמה את איכות החיים. חלקם אף מטהרים את האוויר, מסננים רעלים ומפחיתים את רמת זיהום האוויר. הצמחים פושט מנקים עבורנו את האוויר שאנחנו נושמים, ובכך מאפשרים אוויר טוב יותר בבית. חשבו על תכנון ערים וההתעקשות לשילוב שטחים ציבוריים פתוחים, פארקים ויערות. זוהו דאגה אמיתית לציבור ולא רק לצרכי בילוי.

3. התחדשות אנרגטית – שילוב של צמחים בחללי הבית השונים מטעינים את הבית באנרגיות של צמיחה והתחדשות. הצבע הנעים והטאץ’ אישי של בני הבית בבחירת העציצים מכניס אנרגיות של שמחה וציפייה ללבלוב. לחיות ליד משהו חי גורם לנו לשים לב יותר לסביבה, להיות אמפתיים וסובלניים כלפי המתרחש סביבנו. תוסיפו לזה את ההשתנות התמידית של הצמח, הגיוון בשל הצורך לגזום, הסידור, הטיפוח וההשקיה והנה לכם הכנסת משמעות חדשה לחייכם, יש עוד מישהו שצריך אתכם. תחושת משמעות הנה גורם מספר אחת לאושר.  

על הכותבת: ענבל דניאל מעצבת פנים שמתמחה בעיצוב מגביר אושר, מתכננת חללים לאנשים שרוצים להכניס את המלון ותחושת החופש הביתה.

http://www.facebook.com/inbal.daniel.design

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן