כיצד שימחו עמותת ‘חיוך שלו’ ועיריית רחובות משפחות בהם ילדים עם צרכים מיוחדים?

עמותת חיוך של”ו, הנותנת מענה למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים מקיימת מידי חג אירועים למשפחות ולילדים – אך השנה בשל הקורונה לא ניתן לקיים מסיבת חג אך מאידך לא ניתן לוותר על המצווה לשמח את הילדים והמשפחות. העמותה בשיתוף עיריית רחובות הכינו ערכות מכובדות למשפחות אשר כוללות מתנות להורים, משחק לילדים ושקיות ממתקים, עבור כל חברי הקבוצה שנרשמו.

המבצע המיוחד בשיתוף :בית הספר תחכמוני בהנהלת המנהל עודד כלפא והמחנכת סיגלית כוכבי, אשר הכינו 650 שקיות ממתקים יחד עם כל ילדי כיתת תקשורות, ארגון ידידים מרחובות בהנהלת אלירן ותארי שלקחו על עצמם את החלוקה עד לבית המשפחות, הפורום  החרדי שהוקם ע”י עיריית רחובות וחיוך של”ו ובתוכו העסקנים בעיר, מנהלי בתי הספר אשר עזרו לאתר משפחות הזכאיות לקבל את הערכה.

מעמותת ‘חיוך שלו’ נמסר: “אנו מודעים לראש העיר הנכבד רחמים מלול על המשך שיתופי פעולה, תמיכה והכלה לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחתם, לזוהר בלום, מחזיק תיק חינוך וסגן ראש העיר על המענה ושיתוף פעולה בלב רחב, לאורית שרגאי מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות, ארגון ידידים ובית ספר תחכמוני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן