news08.net/ads.txt

כך בוחרים בישיבת צביה קטיף לנצל את ימי חודש אדר – שיאו של מרתון הגמרא נחגג עכשיו באולמי “חצר המלכה”

בכל שנה בימי ר”ח אדר מתכנסים כל תלמידי ישיבת צביה קטיף שביד בנימין ל-3 ימים וחצי של לימוד גמרא בבית המדרש. במרתון כל תלמיד יכול לבחור את המסלול בו הוא רוצה ללמוד.

השנה נבחרו 3 מסלולים:
מסכת בבא קמא  כ-10 דפי גמרא המבוססים על החומר שלומדים במשך השנה לבגרות , מסכת מגילה – כ 10 דפים כאשר יש סבב בו תלמיד יכול ב 3 מרתונים לאורך לימודיו בישיבה לסיים את מסכת מגילה. מסכת ברכות – מבוססת על הדפים הנלמדים בחלק מהכיתות בישיבה.

התלמידים לומדים בחברותות /לבד /בחבורות לימוד, כאשר כל צוות הרמי”ם וראש הישיבה נמצאים בבית המדרש עוזרים דוחפים ולומדים איתם ביחד. הלימוד מהווה גם תחרות בין המחזורים כאשר על כל קטע בגמרא שלומדים נבחנים בע”פ בבית המדרש על ידי אחד מאנשי הצוות ומקבלים “כתר תורה”.

יש גם ניקוד לאורך המרתון על נוכחות בבית המדרש ובסוף המרתון מבחן מסכם על החומר שגם עליו כל מחזור מקבל ניקוד על פי ממוצע הציונים שלו. המחזור המנצח מקבל סכום כסף מכובד לפעילות חברתית. לאורך המרתון ישנם תלמידים מצטיינים שמקבלים פרסים על השקעתם והישיבה משקיעה בצ’ופרים רבים לאורך הלימוד וגם ההורים מגיעים לפנק ולהשקיע בבנים. באחד הערבים מקיימים בישיבה “ערב סבבא” בו מגיעים סבים לארוחת ערב ולימוד עם הנכדים.

היום, היום האחרון של המרתון התקיים המבחן המסכם ולאחריו נסעה כל הישיבה לאולמי “חצר המלכה” לסעודת סיום חגיגית ומפוארת לכבודה של תורה. לאורך הימים אנחנו נהנים גם משיחות של רבנים שמגוונות את הלמידה הארוכה מה שהופך את הימים שחלק מהנוער נוטה לנצל לשחוק וקלות ראש להיות משמעותיים לתלמידים לאורך השנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן